Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne 36. Tok i «ungdommen» bachelor i markedsføring. En utdannelse jeg aldri har brukt til noe. Har også tatt ett år med statsvitenskap og ett år ledelse. 

Så litt av hvert på cv med tanke på utdannelse altså. Men jeg har alltid hatt jobb, var i ett firma i 8 år etter bachelor. Da jobbet jeg innen innkjøp og logistikk( kontor) så jobbet jeg innen samme fagområde i en annen bedrift et par år før korona kom og jeg mistet jobben.

Fikk et 1 års vikariat i offentlig sektor etter jeg mistet jobben, men har nå begynt å tenke på om jeg burde fylle på med litt mer relevant utdannelse for å stille sterkere hvis jeg må ut å søke etter endt vikariat.

Tror ikke her kvalifiserer for noe master, men har tenkt litt på om jeg burde ta økonomi og administrasjon, siden det er dette jeg har jobbet mye med.

Eller er det erfaringen som teller? Jeg har veldig gode attester og referanser. Har også en del  kurs å vise til. Jeg er sånn sett motivert for utdannelse, men det burde være noe jeg kan studere ved siden av jobb...Jeg er ikke noe karrierejegerer, men redd for å måtte stå uten jobb. Konkurransen er jo hard...

Anonymkode: 5f653...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville anbefalt det dersom du er motivert og vil ha en tryggere jobb.

Erfaring teller mer i ditt tilfelle ville jeg sagt.

Anonymkode: c2fd7...873

Skrevet

Du har jo allerede bachelor i markedsføring, og det er vel noe administrative fag i den? Tror erfaring er det som teller mest for din del, eventuelt bør du heller ta en MBA? 

Anonymkode: 34f85...51a

Skrevet

Det kommer helt an på hva du ønsker av stilling. Men umiddelbart tenker jeg at du har en ok utdannelse for ditt fagområde.

Anonymkode: ba482...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...