AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Selv om man har det fint som kjærester så synes jeg ikke man trenger bruke så mye tid på hverandres venner, man er jo ikke "gjengen". Der alle skal omgås alle heletiden. Blir slitsomt. Trives best å være med min kjære på tomannshånd, og at vi omgås venner hver for oss så vi får avbrekk fra hverandre Å mase eller tvinge hverandre til ting med andre sine venner er meningsløst. Anonymkode: 1fb41...6fa 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Hvor ofte vil han at du skal være med dem? Er han aldri med vennene alene uten deg? Kjekt å bli kjent med hverandres venner, men man blir jo ikke siamesiske tvillinger bare fordi man er et par. Anonymkode: 2f431...bb8 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selv om man har det fint som kjærester så synes jeg ikke man trenger bruke så mye tid på hverandres venner, man er jo ikke "gjengen". Der alle skal omgås alle heletiden. Blir slitsomt. Trives best å være med min kjære på tomannshånd, og at vi omgås venner hver for oss så vi får avbrekk fra hverandre Å mase eller tvinge hverandre til ting med andre sine venner er meningsløst. Anonymkode: 1fb41...6fa Dette er nok min kjærestes holdning også. Jeg har nå akseptert at vi nok aldri får mange felles venner, som jeg hadde med eksene. Anonymkode: 39a71...116
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Jeg elsket at eksen min skle rett inn i venninnegjengen min! Er nok et krav til en eventuell fremtidig kjæreste også, at han går godt overens med vennene mine. Selvfølgelig har folk hver sine behov, så hvis det funker for dere å være med venner på hver deres kant, og så bare være dere to når dere er sammen, så er det ingenting som er bedre 😊 Anonymkode: e5745...77f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg elsket at eksen min skle rett inn i venninnegjengen min! Er nok et krav til en eventuell fremtidig kjæreste også, at han går godt overens med vennene mine. Selvfølgelig har folk hver sine behov, så hvis det funker for dere å være med venner på hver deres kant, og så bare være dere to når dere er sammen, så er det ingenting som er bedre 😊 Anonymkode: e5745...77f Hvordan gikk det etter at det ble slutt med eksen, da? Er han fortsatt i gjengen din? Anonymkode: b717e...643 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er nok min kjærestes holdning også. Jeg har nå akseptert at vi nok aldri får mange felles venner, som jeg hadde med eksene. Anonymkode: 39a71...116 Jeg trives best med å ikke ha masse felles venner, av praktiske årsaker. Forhold tar jo som regel slutt en gang, da er jeg ikke interessert å omgås venner av min eks. Uatskillelig skrev (13 timer siden): Fint med fellesvenner da Så lenge man passer sammen som venner ja, kan ikke tvinge folk til å være venner. Det viktigste i et forhold er faktisk å ikke bruke for mye tid på hverandre, da kan man fort bli lei Så ja: vi bor hver for oss, skal aldri ha meg samboer igjen. Anonymkode: 1fb41...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor ofte vil han at du skal være med dem? Er han aldri med vennene alene uten deg? Kjekt å bli kjent med hverandres venner, men man blir jo ikke siamesiske tvillinger bare fordi man er et par. Anonymkode: 2f431...bb8 Er ikke interessert i bruke tiden min på mennesker jeg har noe til felles med. Anonymkode: 1fb41...6fa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Jeg var nok mer sånn før at jeg tenkte det var naturlig at han var med så mye som mulig, og at jeg også var det. Ser i ettertid at det kan jo bli litt mye. At det er sunt for begge med påfyll fra venner alene. Så nå, med ny fyr - jeg vil GJERNE møte vennene og være med dem, men jeg skal prøve å lære meg å tenke at det er greit at det er sjeldnere enn jeg har holdt på med før. Syns det er ålreit og fint å være med typens venner, og vil gjerne at han skal gå godt med mine venner også. Anonymkode: 4b94f...25f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 On 11/29/2020 at 6:17 PM, AnonymBruker said: Selv om man har det fint som kjærester så synes jeg ikke man trenger bruke så mye tid på hverandre sine venner, man er jo ikke "gjengen". Der alle skal omgås alle heletiden. Blir slitsomt. Trives best å være med min kjære på tomannshånd, og at vi omgås venner hver for oss så vi får avbrekk fra hverandre Å mase eller tvinge hverandre til ting med andre sine venner er meningsløst. Anonymkode: 1fb41...6fa Er det ikke her du egentlig skal skrive ^ sånn at du er konsekvent. Ellers er det jo kjærestens venner, hverandres, andres venner. Som man vel og merke skriver om man har lært norsk på skole i Norge. Anonymkode: de12d...f94 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det ikke her du egentlig skal skrive ^ sånn at du er konsekvent. Ellers er det jo kjærestens venner, hverandres, andres venner. Som man vel og merke skriver om man har lært norsk på skole i Norge. Anonymkode: de12d...f94 Så flink du har vært til å følge med i norsktimen!!! Dette var jammen så interessant for oss å vite, at jeg er evig takknemlig for at du avsporet tråden for å skryte om det! Føl gjerne for å korrekturlese min post også om du føler at det beriker tråden! 👏👏👏 Anonymkode: 2f431...bb8 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Så flink du har vært til å følge med i norsktimen!!! Dette var jammen så interessant for oss å vite, at jeg er evig takknemlig for at du avsporet tråden for å skryte om det! Føl gjerne for å korrekturlese min post også om du føler at det beriker tråden! 👏👏👏 Anonymkode: 2f431...bb8 Fremmedspråkelige som lærer seg norsk gjør ofte sitt ytterste for å skrive bra, mens norske er så slapphendte at det er en skam. Det holder med ett utropstegn. Anonymkode: de12d...f94 5
OPIgirl Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 0.18): Hvor ofte vil han at du skal være med dem? Er han aldri med vennene alene uten deg? Kjekt å bli kjent med hverandres venner, men man blir jo ikke siamesiske tvillinger bare fordi man er et par. Anonymkode: 2f431...bb8 Jo, noen blir siamesiske tvillinger,
Gjest ti10 Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke her du egentlig skal skrive ^ sånn at du er konsekvent. Ellers er det jo kjærestens venner, hverandres, andres venner. Som man vel og merke skriver om man har lært norsk på skole i Norge. Anonymkode: de12d...f94 Hvor har du lært norsk? For på skoler i Norge lærer man å avslutter setninger med spørsmålstegn når man spør om noe. Dessuten heter det "vel å merke" med å. Ellers kommer man ganske langt med folkeskikk.
tangent Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 Var viktigere før da det var mye fest og moro og turer og aktiviteter sammen. Akkurat nå er alle opptatt med familie og hjemmeliv, så mengden sammenkomster er ganske få. Og som regel er en av oss hjemme med ungene når den andre drar ut med venner. Jeg synes det er viktig at de ikke hater hverandre, men det er helt i orden om det er et overfladisk, hyggelig forhold mellom bekjente.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 Syns det er fint å bli inkludert med vennene, men jeg vil ikke se dem for ofte, og langt mindre bruke tid sammen med de. Har tidligere forlatt stedet, da jeg syns venner tok for mye plass, og jeg ikke var interessert. Syns vi så dem for ofte, og ble lei av dem. Anonymkode: 81040...e0d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 Om man går så dårlig sammen med alle kjærestens venner, bør det mulig være et tankekors i forholdet? Man er jo gjerne venn mer personer som ligner en selv. Det sagt. Jeg har mine venner, han har sine. Han kjenner mine venner, og jeg kjenner hans, og er han først hjemme når jeg har besøk tar han seg gjerne et glass med oss. Også har vi mange, felles vennepar. Det synes jeg er viktig i et forhold, slik at man også får den type impulser selv om man er sammen. Anonymkode: bf4cf...7d2 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om man går så dårlig sammen med alle kjærestens venner, bør det mulig være et tankekors i forholdet? Man er jo gjerne venn mer personer som ligner en selv. Det sagt. Jeg har mine venner, han har sine. Han kjenner mine venner, og jeg kjenner hans, og er han først hjemme når jeg har besøk tar han seg gjerne et glass med oss. Også har vi mange, felles vennepar. Det synes jeg er viktig i et forhold, slik at man også får den type impulser selv om man er sammen. Anonymkode: bf4cf...7d2 Støtter denne. Hvem han er venner med sier ganske mye om han, jeg tror jeg hadde begynt å lure om det var noe jeg overså/ikke skjønte om han hvis jeg ikke likte og kom overens med kompisene hans Er singel nå, men har god kontakt med flere av kompisene til exen. Anonymkode: f06f5...340 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #19 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Støtter denne. Hvem han er venner med sier ganske mye om han, jeg tror jeg hadde begynt å lure om det var noe jeg overså/ikke skjønte om han hvis jeg ikke likte og kom overens med kompisene hans Er singel nå, men har god kontakt med flere av kompisene til exen. Anonymkode: f06f5...340 Komme overens er jo en ting, men å bruke masse tid på jeg mener Det fleste mennesker kan man omgås, men jeg er opptatt av hvem/hva man bruker tiden på da. Livet er så kort. Anonymkode: 1fb41...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #20 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Komme overens er jo en ting, men å bruke masse tid på jeg mener Det fleste mennesker kan man omgås, men jeg er opptatt av hvem/hva man bruker tiden på da. Livet er så kort. Anonymkode: 1fb41...6fa Men når vennene ligner på kjæresten din. Er det ikke da mennesker du finner interessante og givende å være sammen med? "livet er for kort", og "kan man omgås" er begrep jeg bruker på mennesker jeg synes er ok, men ikke mer. Men vennene til mannen er jo like han, og givende for han, og med det også personer jeg helt naturlig trives veldig godt i selskap med. Anonymkode: bf4cf...7d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå