Gå til innhold

Når sende julekort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når tenker dere å sende ut julekort i år? Ser det er mange som er tidlig ute med julepynt og andre ting pga den dystre tiden verden er inne i nå, så da lurer jeg på om dere tenker å sende julekort tidligere enn vanlig også? 😄

Anonymkode: 180b2...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å sende i vei! Jeg har allerede sendt de to første pakkene . Mest fordi jeg ikke ønsker å stå i kø når det blir mye folk på post i butikk. Hadde syntes det var helt fint å få julekort tidlig i år! 

Endret av Muskath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å sende en gang mellom 15. og 20. desember, slik at jeg er sikker på at kortene kommer fram før julaften.

Anonymkode: b7e9b...6ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (11 minutter siden):

De må ikke komme for tidlig. Rundt 15. desember er min "tradisjon" på det

Hvorfor må de ikke komme "for tidlig"?

Anonymkode: 50e09...c71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender helt i starten av desember. Julekortene er en del av pynten vår, de henges opp i en snor tvers over ett av stuevinduene. Jeg foretrekker å få julekortene tidlig, etter 15. desember som noen over her skrev synes jeg er altfor sent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sende ut den første uken i desember. Erfaringsmessig kan det ta en hel uke før de kommer frem, og jeg syns midten av desember er en koselig tid å motta kort på selv. Da henger det oppe i god tid før jul og "pynter opp".

Blir ikke å gjøre noe annerledes i år. Så planlegger å sende dem mot helgen her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte de første forrige uke, og kommer nok til å fortsette å skrive litt i rykk og napp gjennom de første ukene i desember. For meg er det en koselig adventstradisjon. Og erfaringsmessig får jeg flere tilbake om jeg er tidlig ute selv. 

Anonymkode: 9ac2e...c69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten pleier vel å si at hvis du vil at de garantert skal komme frem til jul bør de sendes før 15/16 desember. Nå får vi bare brevpost annenhver dag, i tillegg til at det er korona så jeg skal være litt tidligere enn dette i år. 

Anonymkode: 61f54...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ett lass i dag, skal kjøre rundt å legge i postkasser i morgen :) 

Anonymkode: 7dbfd...e3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 18.06):

Pleier å sende en gang mellom 15. og 20. desember, slik at jeg er sikker på at kortene kommer fram før julaften.

Anonymkode: b7e9b...6ad

Alt for seint! 

Da har du selvfølgelig null og niks "garanti" for at julekortene faktisk kommer frem i tide! 

Anonymkode: ce63f...123

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg sender så tidlig som mulig, siden de trolig tas ned etter jul. Jeg tenker også at hvis noen kun sender til utvalgte, så kommer jeg på lista om jeg er tidlig ute.

Anonymkode: f5858...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...