Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med produktene fra Kevin Murphy? Noen anbefalinger? Jeg har i flere år hatt lyst til å prøve produktene, men de er jo så dyre! Tenkte jeg skulle legge inn en bestilling på lyko i løpet av kvelden siden de har LITT rabatt. 

Anonymkode: 1c204...21e

Skrevet

Har bare brukt shampo fra dem og vet ikke helt hva jeg skal si. 

Anonymkode: 139e1...e28

Skrevet

Brukte Angel wash for et par år siden. Kjøpte det ikke på nytt, ble ikke så imponert. Bruker Maria Nila nå, og liker produktene veldig godt. 

Anonymkode: 68fb9...339

Skrevet

Brukte en blå shampo og balsam for noen år siden, eneste blå shampo/balsamen som faktisk har bedret kvaliteten på håret mitt :) veldig fornøyd! 

Anonymkode: cba9c...ba6

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Brukte Angel wash for et par år siden. Kjøpte det ikke på nytt, ble ikke så imponert. Bruker Maria Nila nå, og liker produktene veldig godt. 

Har vurdert Maria Nila også. Ser ut som de har bra ingredienser!

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har vurdert Maria Nila også. Ser ut som de har bra ingredienser!

Jeg syns de er veldig gode. Jeg vasker håret bare 1-2 ganger i uka nå som jeg bruker sulfat-fri sjampo. Føler ikke håret blir fett på samme måte. 

Skrevet

Har en «greie» som skal dempe brus for krøllete går. Veldig fornøyd. Hadde aldri hørt om merket før det faktisk ☺️

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd shampo og balsamen Angel wash, likedan tørrshampo og hårspray fra samme merke, og jeg var ikke fornøyd med noen av produktene. Sjampoen og balsamen brukte døtrene mine opp, funket ikke i det hele tatt for håret mitt (langt hår med litt krøller, tykt hår men tynne og fine hårstrå som floker seg lett). Tørrshampoen og hårsprayen kastet jeg tilslutt. 

Eneste positive jeg kan si om de produktene jeg har prøvd fra Kevin Murphy er at de luktet godt. 

Favoritt sjampo/balsam/hårkur er fra System professional, det er supergode produkter, og Lyko har bra tilbud på den serien nå. 

https://lyko.com/no/system-professional

Endret av skruf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...