Gå til innhold

Bruker 80D i bher fra Hm. Hvilke størrelse tror dere jeg skal kjøpe hos change?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at størrelsene der er helt forskjellig fra kjedebutikker.

Anonymkode: 9433a...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo om du bruker rett størrelse i førte omgang det.  Jeg bruker samme størrelse hos change som andre steder (75F)

Anonymkode: d2df5...b05

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det spørs jo om du bruker rett størrelse i førte omgang det.  Jeg bruker samme størrelse hos change som andre steder (75F)

Anonymkode: d2df5...b05

Takk for svar. Kan aldri tenke meg at det er feil størrelse, de sitter som et skudd.

Anonymkode: 9433a...16c

Skrevet

På nettsiden til change er det bruksanvisning til hvordan du måler rett størrelse. Du må ha målebånd da...

Anonymkode: 3b1de...a82

• Liker 1
Skrevet

Bruker 65G hos Change, og bruker 65G hos Lindex.

Skrevet
Jolene skrev (52 minutter siden):

Bruker 65G hos Change, og bruker 65G hos Lindex.

Har Lindex fått G-cup? Jeg trodde ikke de hadde større enn F. 

Anonymkode: 773e7...3f2

• Liker 1
Skrevet

Change har visst ifølge To andre undertøysbutikker, litt merkelige størrelser. Men de hjelper deg å måle, så du slipper den doble puppen f.eks. Den er grusom 😅

Anonymkode: d9e17...8f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har Lindex fått G-cup? Jeg trodde ikke de hadde større enn F. 

De har hatt det før i alle fall. Kvaliteten er elendig, og den gnager noe innmari. Skikkelig bomkjøp, så anbefaler den ikke.

Skrevet

Det er ikke noe magisk med Change, de fører bare flere størrelser.  Jeg ble målt i en selvstendig dameundertøy-butikk og fikk målene 80B  og det stemmer ganske bra, bare at jeg ikke på noen måte klarer for stramme bher, så kjøper 85B, ikke alltid like lett å få tak i.  Jeg har en BMI på 21 men må tydeligvis være veldig bred rundt ryggen. 

Anonymkode: a8219...b65

Skrevet

Jeg har 75J hos Change, har ikke sjans til å passe inn i noen kjedebutikker. Du må måle, vi aner ikke hvordan størrelse du trenger :)

Anonymkode: ac10c...21c

Skrevet
Jolene skrev (10 timer siden):

De har hatt det før i alle fall. Kvaliteten er elendig, og den gnager noe innmari. Skikkelig bomkjøp, så anbefaler den ikke.

Takk for svar! Jeg har aldri sett større enn F hverken hos Lindex, HM eller KappAhl, men det er mulig Lindex har hatt det for lenge siden. 

Angående Change, så er vel den største forskjellen at de har mye større utvalg av størrelser enn det kjedebutikkene har, særlig når det gjelder store cup-størrelser. 

Siden kjedebutikkene har dårlig utvalg av store cuper er det en del som kjøper BH med for stor omkrets for å få cupen til å passe.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Jeg har aldri sett større enn F hverken hos Lindex, HM eller KappAhl, men det er mulig Lindex har hatt det for lenge siden. 

Angående Change, så er vel den største forskjellen at de har mye større utvalg av størrelser enn det kjedebutikkene har, særlig når det gjelder store cup-størrelser. 

Siden kjedebutikkene har dårlig utvalg av store cuper er det en del som kjøper BH med for stor omkrets for å få cupen til å passe.  

Bare hyggelig 🙂

For min del, er forskjellen enorm mellom billigkjedene og change. De fra change holder i flere år, og gnager ikke feks.

Skrevet
Jolene skrev (30 minutter siden):

Bare hyggelig 🙂

For min del, er forskjellen enorm mellom billigkjedene og change. De fra change holder i flere år, og gnager ikke feks.

Enig i det. Før greide jeg aldri å gå med vanlig BH hjemme når jeg skulle slappe av (måtte ha sports-bh eller bomullstopp), men etter at jeg begynte å handle på Change så går det helt fint. Jeg kjenner knapt at jeg har den på :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Enig i det. Før greide jeg aldri å gå med vanlig BH hjemme når jeg skulle slappe av (måtte ha sports-bh eller bomullstopp), men etter at jeg begynte å handle på Change så går det helt fint. Jeg kjenner knapt at jeg har den på :)

Samme her ;)

Skrevet

Jeg jobber i annen undertøysbutikk som følger "vanlige" størrelser, og vi pleier si at Change har mindre cup (altså man må ha større cup hos Change) og er større rundt (altså man må ha mindre omkrets hoss Change) enn våre. Det pleier stemme ganske bra. Altså i ditt tilfellet måtte du kanskje opp til en 75E i Change.

Men anbefaler alltid prøve på i butikken, fordi det kan variere fra modell til modell også, selv i samme butikk.

Anonymkode: 7cb23...30a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samme størrelse i Change som Chantelle, CK, Marlies Dekker, Nike og Femilet. Aner ikke hvordan størrelser på Cubus er da. 

Anonymkode: 2d3af...84b

Skrevet

Jeg må ha mindre omkrets og betydelig større cup hos Change. Rart at det ikke er slik for alle!

Anonymkode: 69c6a...db6

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis du er omtrent 90 centimeter under bysten, og bysten din er 4 centimeter større, så er du nok 80B hos Change også. Hvis målene dine er annerledes, kan det hende du går med feil størrelse.

På Change kan de måle deg og finne ut hvilken størrelse du trenger.

Jeg svarer gjerne på bh-spørsmål! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...