te_groupies Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 (endret) Hva syns dere om hennes sminke-anbefalinger? Hun misliker dyr sminke og mener det ikke er verdt prisen. Enig/uenig? Endret 29. november 2020 av te_groupies
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Aner ikke hvem hun er, men bruker selv utelukkende den billige sminken fra Makeup Mekka. De knuste Dior i test... Anonymkode: fe7d1...408
te_groupies Skrevet 29. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Aner ikke hvem hun er, men bruker selv utelukkende den billige sminken fra Makeup Mekka. De knuste Dior i test... Anonymkode: fe7d1...408 Gjorde de? Det har jeg ikke fått med meg .Har aldri prøvd sminke derfra. Jeg er ikke en ekspert men jeg er ikke helt enig med smokey glow. Det ser ut som vaselin med glitter i. Nekter å tro at de knuser dior. Spørs hva de knuser de på da. Mange måter å ta tester på liksom... Er det til karneval? Du liker tydeligvis mye og kraftig sminke du da. Endret 29. november 2020 av te_groupies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå