Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerferien i år ble avlyst pga corona. Det var litt godt, for vi skulle dra på Granka-tur med et vennepar. Ideen kom sist vinter og det gikk ikke an å ikke synes det var gøy, men vi gruet oss. Nå har "vi" (de!) bestemt at vi skal prøve neste sommer, og da gruer jeg meg igjen.

Problemet er at de er så fysiske og så seksuelle at det blir kleint å være i nærheten, nesten ubehagelig. Vi har vært på tur før og vet hvordan det blir. Hun soler seg uten bh og går toppløs under tskjorta. De kysser "hele tiden", på stranda også. Jeg har sett at hun har befølt ham i skrittet når de bader. Han tar på rumpa hennes mens de er sammen med oss og om morgenen er det ikke noen tvil om at de kommer rett fra sex. Vi har til og med hørt lyder fra rommet deres et par ganger. Alle sånne ting. MÅ sitte på fanget, også når hun bare har håndkle rundt seg og blir dermed sittende naken ned mot han. Det er hyggelige folk ellers og vi har kjent dem i mange år, men det er ikke nødvendig å overdrive sånn som de gjør. Mannen min reagerer ikke sånn som jeg, men han er jo mann. Og det er enda en grunn til at jeg gruer meg, for da vet jeg ikke hvor jeg har ham. SÅ nå håper vi corona gjør at dette ikke blir noe av, for det er dumt å gå en hel vinter og tenke på dette.

Anonymkode: 4f14c...3ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere omgås folk dere ikke liker da?

Anonymkode: 79fe7...ee0

• Liker 14
Skrevet

Hva er poenget me å dra på ferie med disse om dere føler ubehag? 

Anonymkode: a77a9...424

• Liker 10
Skrevet

Planlegg noe helt annet da? Dra på en en ferie bare deg og mannen i stedet. Er bare å si at dere tenker å dra på en romantisk ferie bare dere to neste år. Er ingen som kan tvinge deg med på en ferie du ikke vil dra på, og er de gode venner så aksepterer de at dere heller vil dra på ferie bare dere to.

Anonymkode: 3dc18...289

• Liker 8
Skrevet

Dere er to voksne mennesker som bør klare å si at dere må prioritere annerledes neste sommer. Ting har forandret seg siden dere snakket om dette før corona og nå passer det ikke med "vennetur til granca" lengre. Finn på noe bullshit om slekt, jobb og økonomi. Dere må ta ansvar for deres eget liv...

Anonymkode: 7866b...59e

• Liker 7
Skrevet

Høres ut som du har litt usunne tankemønster? For det å gå og grue seg daglig til en ferie som er om et halvt år er klassisk grubling. 

Anonymkode: 3dc18...289

• Liker 12
Skrevet

Du har jo rett, Ts. Det blir for dumt. 

Dere er voksne folk. Og det hele er veldig lett å løse. Øv på å si «nei, jeg/vi har ikke lyst til å feriere med dere». Og så sier du det. Spør de hvorfor? Svar at du og mannen skal feriere alene, ikke kaste bort feriedager på fellesferie med perifere venner.

Anonymkode: 5e156...bef

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lest innlegget deres tre ganger og jeg klarer ikke å finne noe - ingenting! - i det de gjør, som er "kleint". De er på ferie, de kysser, de har kanskje sex på sitt eget rom, og den befølingen skjer tydeligvis under vann mens de bader. Jeg har gjort det med min egen mann hundre ganger. Du ser det fordi du stirrer. 

Det virker som om de er et par på ferie, som koser seg og oppfører seg naturlig og godt. Mannen din har ikke noe problem med dette, sier du. Og da står vi igjen med deg, som virker forknytt og stresset.

Min oppfordring: Dra på ferie med dem, skaff deg et morgenknull eller tre av mannen din, og slapp mer av.

• Liker 22
Skrevet

Så koselig at dem er så kjærlige. Lidenskap. ❤️

• Liker 5
Skrevet
Hunmedham skrev (54 minutter siden):

Jeg har lest innlegget deres tre ganger og jeg klarer ikke å finne noe - ingenting! - i det de gjør, som er "kleint". De er på ferie, de kysser, de har kanskje sex på sitt eget rom, og den befølingen skjer tydeligvis under vann mens de bader. Jeg har gjort det med min egen mann hundre ganger. Du ser det fordi du stirrer. 

Det virker som om de er et par på ferie, som koser seg og oppfører seg naturlig og godt. Mannen din har ikke noe problem med dette, sier du. Og da står vi igjen med deg, som virker forknytt og stresset.

Min oppfordring: Dra på ferie med dem, skaff deg et morgenknull eller tre av mannen din, og slapp mer av.

Helt enig med deg her.  Vi er et par som pusher 50 og oppfører oss nok veldig likt på ferietur. Endelig er det god tid til å nyte sex, lite klær og mange muligheter for fristelser. Men vi drar alene da, så vi sjenerer ingen i reisefølget

Jeg leser at hun egentlig er litt småsjalu. Mannen kan jo se noe han ikke skulle sett. Tenke seg til at venninnen går toppløs eller uten bh under t-skjorten. Tenk om mannen blir inspirert av kyssingen eller gudforby klåingen som visstnok skjer under vann?  

Godt dere ikke drar sammen med oss, da vi gjerne finner en usjenert strand og soler oss nakne begge to.  ( eller enda flere om det dukker opp andre/ det finnes en naturiststrand i nærheten.) 

Anonymkode: 530ef...b69

• Liker 5
Skrevet

Bare si dere ikke vil planlegge ferie nå pga korona. 

Anonymkode: f3226...5d1

• Liker 2
Skrevet

Kan dere ikke bare si nei!! Jeg vil ikke planlegge tur. 

Anonymkode: e4ffb...003

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Godt dere ikke drar sammen med oss, da vi gjerne finner en usjenert strand og soler oss nakne begge to.  ( eller enda flere om det dukker opp andre/ det finnes en naturiststrand i nærheten.) 

Haha. Vi har badet nakne i Sør-Frankrike i 20 år. 😀

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sommerferien i år ble avlyst pga corona. Det var litt godt, for vi skulle dra på Granka-tur med et vennepar. Ideen kom sist vinter og det gikk ikke an å ikke synes det var gøy, men vi gruet oss. Nå har "vi" (de!) bestemt at vi skal prøve neste sommer, og da gruer jeg meg igjen.

Problemet er at de er så fysiske og så seksuelle at det blir kleint å være i nærheten, nesten ubehagelig. Vi har vært på tur før og vet hvordan det blir. Hun soler seg uten bh og går toppløs under tskjorta. De kysser "hele tiden", på stranda også. Jeg har sett at hun har befølt ham i skrittet når de bader. Han tar på rumpa hennes mens de er sammen med oss og om morgenen er det ikke noen tvil om at de kommer rett fra sex. Vi har til og med hørt lyder fra rommet deres et par ganger. Alle sånne ting. MÅ sitte på fanget, også når hun bare har håndkle rundt seg og blir dermed sittende naken ned mot han. Det er hyggelige folk ellers og vi har kjent dem i mange år, men det er ikke nødvendig å overdrive sånn som de gjør. Mannen min reagerer ikke sånn som jeg, men han er jo mann. Og det er enda en grunn til at jeg gruer meg, for da vet jeg ikke hvor jeg har ham. SÅ nå håper vi corona gjør at dette ikke blir noe av, for det er dumt å gå en hel vinter og tenke på dette.

Anonymkode: 4f14c...3ce

I alle dager..    så fint at de har et lidenskapelig forhold, og koser seg på ferie. De er anerledes enn deg, men hvorfor skal du bli støtt av det? Og i så fall; hvorfor bruke tid og penger på en ferie du gruer til???

Skrevet

Tenke seg til å grue seg så lenge før en ferie pga venneparet deres elsker hverandre og kanskje mannen din ser på puppene hennes? Må jo være dette som plager deg. Har ikke du og mannen din et godt forhold med mye nærhet og sex kanskje? 

Anonymkode: 00f10...776

• Liker 2
Skrevet

Du er vel et oppegående menneske som tar avstand fra dem du ikke liker å omgås med ? Du kan ikke klage når du selv har sagt ja til å reise med dem. Det er jo dem det er synd på.

Skrevet

De overdriver ikke, det er dere som fortrenge følelser og begjær.

Vennligst finn noe andre med like innknytte holdninger å dra på feire med.

Anonymkode: 235b1...1ed

• Liker 1
Skrevet
Hunmedham skrev (40 minutter siden):

Haha. Vi har badet nakne i Sør-Frankrike i 20 år. 😀

Tenkte ikke på dere, men TS og mannen :)

Kos dere med ferien alle sammen med eller uten klær

Anonymkode: 530ef...b69

Skrevet

er det ikke bare positivt at folk fremdeles er veldig glade i hverandre da??         

Anonymkode: 153de...593

• Liker 2
Skrevet

Da må dere være voksne mennesker, og si i fra at dere ikke ønsker en ferietur sammen med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...