Gå til innhold

Hva ville du sagt til naboen som bor foran huset ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør på :)

Anonymkode: 4c9cb...e2b

Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet

Hvorfor skulle jeg si noe? 

Hei kanskje? 

Skrevet

Naboen foran huset, i motsetning til naboen bak huset? Vel, jeg tror jeg hadde sagt "hei du, du som bor foran, er du liksom bedre enn oss bak her du da?".

Anonymkode: 3eb3f...0c5

Skrevet

Hvem bestemmer hva som er foran og hva som er bak?

Anonymkode: 9cbcb...07c

• Liker 2
Skrevet

Foran huset? Er ingen foran huset her. I forhold til hva? Men, jeg ville gjerne ha sagt hei til naboen. Vært hyggelig.

Anonymkode: 7dc59...ca2

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 2238a...5be

• Liker 1
Skrevet

Til naboen til høyre: Takk for at du har pyntet huset så pent med lys til jul, det er fint å se på når man må sitte inne i isolasjon. 

Til naboen til venstre: Dette er ikke tiden for å hoppe opp og ned til musikken og skråle tett i tett med dine 20 beste venner til langt på natt mens dere alle holder ølflasker i hendene. Det er forsåvidt aldri tiden for dette midt på natten, men spesielt ikke nå. 

Til naboen over: Du har pusset opp siden mars, er du ikke ferdig snart? Hvor lang tid kan det ta når vi alle har ettroms? 

Til naboen under: Har dere husket prevensjon, eller kommer aa, aa, aaaah! hver natt til å erstattes av wææh, wææh, wæææh om ni måneder?

Anonymkode: fc9aa...cf5

• Liker 2
Skrevet

Som bor foran huset? :klo: -Hei, det der er et innmari upraktisk sted å telte?

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ville ikke sagt noe spesielt, kun hei. 

Skrevet

"Det er lenge siden katta di har tuslet inn her og tatt seg til rette. Går det bra med henne?"

Anonymkode: 8019c...f04

Skrevet

Både han og hun er idioter slik at jeg kunne ønske jeg kunne si: "håper dere vil trives i det nye huset deres på den andre siden av byen" 

Anonymkode: 1077c...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...