Gå til innhold

gull til rød kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest bryllupsgjest
Skrevet

Hei, jeg skal i bryllup i morgen og har tenkt å ha på meg en kjole i ganske sterk rød farge...Ikke grell, men heller ikke mørk rød hvis dere skjønner..

Er så usikker på om det egentlig er kledelig med gullsmykker til?? Ser ikke alltid sånn..spesielt ikke når jeg er stresset som nå....:rodme: Noen som kan se det for seg og har en mening?

En annen ting..Øyenskygge. Jeg har flerfargete øyne med en del grønt i. Til vanlig bruker jeg fiolett eller dyp/gammelrosa øyenskygge. Til rød kjole som jeg skal ha i morgen kræsjer jo dette totalt. Har en gråhvit en med litt skimmer i, som er helt ok, men den er veldig driskre og har lyst til å se litt mer sminket ut enn hverdagslig. Hvilken farge kan passe både til øynene mine og kjolen?? Kler ikke blått..Er jo ikke så mye som er igjen da, som jeg kommer på..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Hei!

Syns gull er veldig fint til rødt. (Godt eksempel er bunaden min - den er rød, med forgylt sølv i stedet for vanlig sølv.. myye finere ;) )

Ang øyeskygge - har du brunt? Det er veldig fint til grønne øyne! Fremhever det grønne i øynene, og du kan lett bestemme selv hvor mørkt det skal være.. (Og hvis du har en med litt "gullskimmer" i, tar det jo opp gullet fra smykkene også :)

Lykke til!

Gjest Bryllupsgjesten
Skrevet

Takk for svar=) Mest sannsynlig kjører jeg kanskje gull da..Men litt kjedelig å bare ha ett armbånd i gull..Vet ikke om det blir litt stusselig :forvirret: har så mye mer i sølv. Men når jeg prøver begge deler nå synes jeg at smykkene "synes" mer når jeg har på gull enn sølv..?

Takk for øyenskyggetips..Jeg har en veldig dyp grønn/brunfarge som jeg synes jeg kler, men hvordan blir det til rødt egentlig? Blir ikke det litt kræsj? Brunt og rødt? Er så dårlig på å se sånt.. :rodme:

Skrevet

Enig i at gull er lekkert til rødt!

Gjør ikke noe at det blir litt enkelt og elegant, er jo bryllup.

Joda, brun øyeskygge kan du bruke. :)

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Jeg syns brunt og rødt er kjempefint sammen, jeg :)

Gjest Transestitt
Skrevet

Jeg bruker helst sølv til rødt.

Skrevet

både gull og sølv går fint, men nå om sommeren når man gjerne har litt farge, synes jeg absolutt at gull er finest :) (men det kan jo variere etter hvilke farger du har).

Skrevet

Synes rødt og gull sammen blir litt julete. Det minner meg om juletreet mitt :nisseblunk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...