AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 For eksempel om man tenker at man har potensiale til å være gode kjærester i flere år, få oppleve mye sammen og kanskje etablere seg med den personen, men at man mangler det "livet ut"- perspektivet? Betyr det at man innerst inne ikke ser en fremtid sammen, eller er det rett og slett bare et sunt tegn på at man er en realist når det kommer til forhold? Anonymkode: 1b20f...ed4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Om man ikke tenker på det som et ønskede med den personen så er det jo poengløst med mindre man tenker forbli uten barn og ønsker være seriemonogam. Det er et dårlig tegn om man generelt ønsker et monogamt langvarig forhold med barn. Anonymkode: 4fbd2...b78
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Jeg kunne ikke tenkt meg å bli sammen med noen jeg ikke så for meg å bli gammel sammen med, men jeg er likevel realistisk og vet at mye kan skje på veien dit. Anonymkode: 24c5b...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå