Gå til innhold

Dere som kontaktet eksen, kan dere gi meg råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To måneder etter han gjorde det slutt tok jeg og eksen opp kontakten. Han latet til å ha savnet meg mye, og la mye innsats i å få tilbake en god tone. Han sendte nattameldinger med hjerter, som jeg responderte høflig, men ikke fullt så hjertelig på. Vi holdt kontakten, og han drev på slik i en fire ukers tid, med komplimenter, tok initiativ, svarte på absolutt alle snapper osv som jeg sendte.

Så skiftet han plutselig. Han svarer og tar initiativ, men han er noe kaldere, nesten litt mer friendzonende. Syntes det er vanskelig å tolke hva han faktisk er ute etter. Først trodde jeg han angret, men nå lurer jeg på om han oppriktig ønsker å være venner? Jeg har forsøkt å flørte, men han biter ikke noe særlig hardt på. Han prøver seg ikke, og har ikke foreslått å møtes (kanskje pga corona). 

Hvis han bare var ute etter sex ville han vel respondert på flørtingen, og hvis han var ute etter noe mer ville han vist mer interesse. Men jeg har vanskelig for å tro han bare vil være venner- vi var aldri sånne kjærester som var gode venner eller gjorde mye venneting sammen. 

Noen som har for eksempel tatt kontakt med en eks, som kan gi meg noen råd? Jeg har selv aldri ønsket å holde kontakt med ekser SÅ mye at jeg har snappet de hver dag osv 

Anonymkode: b521f...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips? La vær. Gjør det klart at det er slutt, og husk hvorfor det er slutt. Det kommer ikke noe godt av å holde hverandre på gress.

Eksmannen begynte å skrive mye til meg en periode, type 3-4 mnd etter separasjonen. Jeg sa at det er over, du har brukt opp sjansene dine, jeg har gått videre. Da ble det stille.

Anonymkode: 47afc...ecb

• Liker 3
Skrevet

Blokker ham 

Anonymkode: 69eac...b56

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han traff noen i det skiftet. Dater en an tenker jeg.

Anonymkode: 3930b...2ce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 17.22):

Høres ut som han traff noen i det skiftet. Dater en an tenker jeg.

Anonymkode: 3930b...2ce

Ikke umulig. Syntes det er spesielt at han fremdeles kontakter meg for vennskapet.

Skrevet

Han gjør seg jo hard to want. Jeg ville oversett, og aldri vurdert ham igjen.

• Liker 1
Skrevet

Han bør ikke vite hvor han har deg. Bli stille. Først da vil ha ta ordentlig kontakt om han savner deg. Det er hardt men eneste som fungerer om du vil finne ut av det. 

Anonymkode: dcb44...07e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han bør ikke vite hvor han har deg. Bli stille. Først da vil ha ta ordentlig kontakt om han savner deg. Det er hardt men eneste som fungerer om du vil finne ut av det. 

Anonymkode: dcb44...07e

Var nettopp det jeg gjorde, og da kom han angrende (dårlig samvittighet bare kanskje?), nå har han plutselig ignorert meg helt nesten. Sender noe helt meningsløst én gang om dagen, virker verken blid eller interessert, bare holder på relasjonen

Skrevet

Eksen holdt på sånn i flere år etter bruddet. Var varm og kjempepå i perioder, hvor jeg da fikk håp om at vi prøvde å finne tilbake til hverandre, hvor han i perioder nesten ignorerte meg helt. Viste seg at jeg var "god nok" å ha når han ikke hadde noen andre, men med en gang han fant ei annen, så var jeg ute. Han trakk meg inn og skjøv meg bort gjentatte ganger. Jeg som var håpløst forelsket og ønsket at vi skulle finne tilbake til hverandre, lot meg bruke, dum som jeg var. Det har ødelagt så mye for selvfølelsen min i ettertid. Det virkelig tullet med hodet mitt, og jeg har i ettertid hatt vanskelig for å stole på gutter og å slippe noen innpå meg.

Mitt råd til deg, hvis han holder på sånn, slett og blokker ham. Ikke la han få trekke deg inn og skyve deg bort som det passer ham. Ikke godt å si hva han er ute etter, men det at du bruker tid på å tenke og fundere på det, det er det ikke verdt

Anonymkode: 3da95...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...