Gå til innhold

Hva er dine tanker om nofap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare tull eller hva mener du?

Anonymkode: ad7dc...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på alene, men når jeg er sammen med typen er det uaktuelt om det ikke er en annen årsak til grunn. 

Anonymkode: d421b...0d3

Skrevet

Bare tull. Mennesker må tilfredsstilles seksuelt innimellom. Det ligger i ens natur. Dessuten så er det bra både for mental og fysisk helse å ta seg en runk eller en knoppgniing innimellom. Sexlyst avler sexlyst. Så hvis du vil at underlivet skal dø ut så gjør du det. 

Anonymkode: 9ec05...623

• Liker 1
Skrevet

Det blir slitsomt med alle som har radikale meninger om onani på Reddit og sånne steder.

Skrevet

Jeg gikk inn på forskjellige youtube-kanaler for å se hva poenget med dette var. 

Flere rapporterte om økt tid til sosiale formål, som styrket deres selvfølelse. Altså, hvis folk ligger hjemme å onanerer hele dagen og dermed opplever økt ensomhet, så har dem et problem, tenker jeg. Og da kan det være greit å avstå for en stund! 

Enkelte kanaler overdrive noe voldsomt i beskrivelsen av hvordan ting utviklet seg. Dem fremstiller seg som Superman med økt energi, med stor sosial tiltrekningskraft, følelsesmessig stabil og ingen sosiale barrierer. Jøss. Troverdig! NOT

Dem påstår også at testosteronnivåene økte. Noen skriver hele 47% - på dag 7! Som igjen gjentok seg etter 30 dager. Altså, dette er forbanna pisspreik, MEN, jeg tok meg en tur inn på forskningsrelaterte sider for å finne ut om studier av testosteron og onanering. Det øker faktisk etter rundt 7 dager. Det er ikke mye, men litt. Dog aldri 47%. Nå skal det sies at samme studien fant også ut at masturbering også økte testosteronet etter seksuell omgang. Så litt tvetydighet der altså. 

Angående sædkvalitet så er den best når den er fersk, altså at det onaneres mye. 

Ellers så er det fritt valg! Man kan jo prøve. Har jo aldri prøvd å avstått fra onanering og ejakulering over lang tid, kanskje man skal prøve? NoFap-Desember? ;)

Anonymkode: 9ec05...623

• Liker 1
Skrevet

No fap i perioden mens en jobber. Ellers sex og fap minst 1-2 ganger daglig når en har fri.

Jobber døgnvakter.

Følelsen av å komme hardt, mengden av sæd, og hennes reaksjon, er rå etter en uke med oppladet energi. 

Nofap utover dette er uaktuelt. Til det er sex for godt til å stå over.

Anonymkode: 30cbf...9a0

Skrevet

Folk må få gjøre som de vil, men jeg synes nofap er et idiotisk og meningsløst opplegg, og jeg forstår ikke at noen vil seg selv så vondt.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er sunt for kropp og sjel å onanere jevnlig.

Jeg klarte en gang 10-12 dager uten, bare for å teste viljestyrken. De siste dagene var grusomme, og tenkte konstant på sex. Kan ikke se hvilke helsegevinster det gir å avstå fra det.

Skrevet
PassionatePatti skrev (4 timer siden):

Folk må få gjøre som de vil, men jeg synes nofap er et idiotisk og meningsløst opplegg, og jeg forstår ikke at noen vil seg selv så vondt.

Det samme tenker jeg... alle vet jo hvordan det går når vi unnlater vedlikehold? jo sexlysten forsvinner. Jeg er glad jeg ikke er en fakir og påfører meg sånne smerter😅

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Det samme tenker jeg... alle vet jo hvordan det går når vi unnlater vedlikehold? jo sexlysten forsvinner. Jeg er glad jeg ikke er en fakir og påfører meg sånne smerter😅

Ja, det har ikke noe for seg overhode. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jevnlige utløsninger reduserer risikoen for prostatakreft. Minst fire ganger i uka. 

Anonymkode: 1cf47...6df

• Liker 1
Skrevet
Limahl skrev (9 timer siden):

Hva betyr Nofap?

Fap er engelsk slang for å onanere. Nofap = ikke noe onani. 

• Liker 1
Skrevet
PassionatePatti skrev (På 30.11.2020 den 13.32):

Fap er engelsk slang for å onanere. Nofap = ikke noe onani. 

OK! Takk!😀👍🏽🙏

• Liker 1
Skrevet
Limahl skrev (6 timer siden):

OK! Takk!😀👍🏽🙏

Bare hyggelig. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 15.05):

Er det bare tull eller hva mener du?

Anonymkode: ad7dc...203

Jeg tror det går utover folks livskvalitet på sikt.

Anonymkode: 0b911...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 9.34):

Jevnlige utløsninger reduserer risikoen for prostatakreft. Minst fire ganger i uka. 

Bedre å "få utløsning" via sex enn onani da.

Anonymkode: a22b9...c9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bedre å "få utløsning" via sex enn onani da.

Anonymkode: a22b9...c9f

Det er i alle fall usunt å ikke ha jevnlig utløsninger. Minst fem ganger i uka, leser jeg. Det reduserer risikoen betydelig. På Kreftforeningens hjemmeside heter det:

»Forklaringen ligger i at prostatavæske som stagnerer har en tendens til å endre seg, bli «gammel» på en måte kjertelvevet ikke har godt av. Ved å få utløsning jevnlig, vil sæden derimot byttes ut og sannsynligvis holde bedre kvalitet.»

• Liker 1
Skrevet

Etter en uke med nofap skal det tømmes. Dere er advart.

Ikke bli redd hvis dere hører et brøl og at jorden rister. Det lokale utbruddet vil gå inn i historien som en hendelse av episk nivå.  Dama fikk beskjed om å ta dobbelt opp med p piller. Får håpe hun ikke drukner. Vi får håpe det.

Nofap 🤡1

Anonymkode: 30cbf...9a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 9.34):

Can do😁

Anonymkode: b5a5f...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...