AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Min mann gjennom flere år har aldri sagt noe under sex. Heller ikke før/etter, og aldri komplimenter ellers. Ikke noe dirty heller. Han har feks aldri sagt at jeg gjør han kåt, at jeg er deilig/sexy, at han elsker rumpa mi eller puppene eller noe slik. Jeg synes det er veldig skuffende å aldri få noen bekreftelser. Stønner gjør han heller ikke. Eller sier at det er deilig. Kjenner dette plager meg mer og mer. Og synes det er vanskelig og flaut og ta opp med han, spesielt siden han er slik. Tips? Anonymkode: 894fc...352
Snøfnugg_ Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Min mann gjennom flere år har aldri sagt noe under sex. Heller ikke før/etter, og aldri komplimenter ellers. Ikke noe dirty heller. Han har feks aldri sagt at jeg gjør han kåt, at jeg er deilig/sexy, at han elsker rumpa mi eller puppene eller noe slik. Jeg synes det er veldig skuffende å aldri få noen bekreftelser. Stønner gjør han heller ikke. Eller sier at det er deilig. Kjenner dette plager meg mer og mer. Og synes det er vanskelig og flaut og ta opp med han, spesielt siden han er slik. Tips? Anonymkode: 894fc...352 Kan hende han bare er av den stille typen, men jeg tenker jo at det går an å prøve og oppmuntre han ved å si at du synes det hadde vært deilig hvis han laget litt lyd eller gav beskjed når noe var godt for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå