Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ung voksen på 18 år. Har fått hodepine hver dag nesten siden jeg begynte med briller har jeg merka. Begynte for 2 måneder siden og kjenner at jeg må ta en powernap nesten hver eneste kveld på grunn av at jeg er så sliten. Det kan ha noe med at jeg sover bare 6-7 timer noen netter, men likevel. Har også mer å gjøre på fritida og tøffere fag på skolen. Men synes det fortsatt er rart, da jeg før var nesten hadde probemer med å legge meg til å sove siden jeg var så energisk. 

Har også hatt behov for justeringer. Går svært ofte for å justere brillestengene. De kjennes bare så ubehagelige ut hele tida! De har prøvd å justere det, men det går aldri. Det er enten for stramt eller for løst. I tillegg sitter de skjevt så det brillene treffer det ene kinnet, det er så irriterende. Dette har pågått i 2 måneder nå. Fikk egentlig nye innfatninger etter et par uker fra da jeg begynte med briler siden de gamle innfatningene skar i ørene mine. Så de nye har jeg gått ganske lenge med.

Linsene er bedre, for da har jeg ikke brillestengene  styre med. Men har jeg feil styrke hvis jeg ikke ser like tydelig som med briller på? Ser ikke alle bilskilt, spesielt de med grønn bakgrunn på. Da ser jeg veldig dårlig med linsene. De begynte jeg med relativt nylig, da.

Har jeg krav på å få pengen tilbake eller noe? Dette med brillene har pågått i 2 måneder. Kjenner jeg blir irritert når det koster skjorta av meg for briller som ikke engang gjør jobben den skal. Vet ikke om jeg har riktig styrke engang, men ser betydelig tydeligere når jeg dem på, så håper ikke det er noe galt med dem. Hvis det er, så har jeg 3 måneder tilvenningsgaranti som jeg vet om for både glassene og innfatningene. Lurte på om jeg heller bare skal skylde på at jeg ikke har klart å venne meg til glassene for å få pengene tilbake... Hvordan kan de finne ut om jeg lyver eller ikke?

Anonymkode: d3a54...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...