AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Sendte melding til søsteren min om noe praktisk. La til: glad i deg og savner dere. Hun skrev tilbake: savner dere også. Jeg er ofte usikker på meg selv og på om jeg er verdt å bry meg om. Jeg tenker ofte at folk ikke vil tenke stort over det hvis jeg bare forsvinner. Jeg tenker at jeg er ganske verdiløs. Det har sine grunner til at jeg er så sårbar og det er en lang historie. Men jeg overtenker mye selv om jeg aldri sier det høyt. Det er noe jeg holder for meg selv, så jeg er ikke dramaquuen sånn sett. Kan det hende at søsteren min ikke har lyst til å si at hun er glad i meg tilbake? At hun ikke føler det samme? At hun ville skrevet glad i deg også, eller om hun bare glemte å skrive det. Vi har et godt forhold, snakker om alt mulig og har det alltid hyggelig når vi møtes. Anonymkode: 52a0e...7bf
Gjest Lexie Grey Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Jeg kan forstå at du (over)tenker på den måten, for jeg kjenner meg igjen i det du skriver med å ha så lave tanker om seg selv. Du er ikke alene om å ha det slik ❤ Søsteren din mente garantert ikke noe vondt med å svare på den måten, og visste heller ikke at du kom til å tolke det sånn. Kan være det plutselig dukket opp noe slik at hun bare rakk å svare kort tilbake. Du skriver at dere alltid har det hyggelig når dere møtes, har et godt forhold og snakker om alt. Og akkurat der står det jo - at hun er glad i deg og bryr seg om deg, med det forholdet dere har
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Moondance skrev (16 minutter siden): Jeg kan forstå at du (over)tenker på den måten, for jeg kjenner meg igjen i det du skriver med å ha så lave tanker om seg selv. Du er ikke alene om å ha det slik ❤ Søsteren din mente garantert ikke noe vondt med å svare på den måten, og visste heller ikke at du kom til å tolke det sånn. Kan være det plutselig dukket opp noe slik at hun bare rakk å svare kort tilbake. Du skriver at dere alltid har det hyggelig når dere møtes, har et godt forhold og snakker om alt. Og akkurat der står det jo - at hun er glad i deg og bryr seg om deg, med det forholdet dere har Takk for koselig kommentar 😍 Anonymkode: 52a0e...7bf
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sendte melding til søsteren min om noe praktisk. La til: glad i deg og savner dere. Hun skrev tilbake: savner dere også. Jeg er ofte usikker på meg selv og på om jeg er verdt å bry meg om. Jeg tenker ofte at folk ikke vil tenke stort over det hvis jeg bare forsvinner. Jeg tenker at jeg er ganske verdiløs. Det har sine grunner til at jeg er så sårbar og det er en lang historie. Men jeg overtenker mye selv om jeg aldri sier det høyt. Det er noe jeg holder for meg selv, så jeg er ikke dramaquuen sånn sett. Kan det hende at søsteren min ikke har lyst til å si at hun er glad i meg tilbake? At hun ikke føler det samme? At hun ville skrevet glad i deg også, eller om hun bare glemte å skrive det. Vi har et godt forhold, snakker om alt mulig og har det alltid hyggelig når vi møtes. Anonymkode: 52a0e...7bf Jeg synes det virker som du overtolker, ja. ❤️ Hun savner vel ikke noen hun ikke er glad i? Kanskje hun bare syntes det så rart ut å gjenta det du sa nesten ord for ord? Anonymkode: b716c...311 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Kanskje hun glemte det. Melding fra deg inneholdt 3 "temaer" 1. Praktisk spørsmål 2. At du er glad i henne 3. At du savner henne Jeg kunne lett ha glemt å gi respons på en av de tre tingene. Og da mest sannsynlig det med at jeg er glad i eller savner søsteren min, for det er så selvfølgelig. Særlig at jeg er glad i henne. Ut i fra at du sier dere har det hyggelig så tror jeg du overtenker. Hva skjer dersom du "bare" legger bort disse tankene og tenker på noe annet? Anonymkode: 8b8e0...90d 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 Oioioi, det er helt umulig å ikke såre deg når du overtenker så voldsomt! Anonymkode: d51f5...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå