AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg har lest litt på nettet men blir ikke klok. skal ned noen kg, så det hadde vært til hjelp har noen matkasse fra Adam? Kommer den med kcal, protein utregning per porsjon? slik jeg forstod det , er det bare Grete Rode kassen fra godt levert som har den infoen? Anonymkode: efe99...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 Du vet at det er normal mat i de kassene, ikke sant? Og at hvis varen ikke har en etikett med informasjonen, finner du den i Matvaretabellen, som er på nett? Og at du trenger en vekt hvis du skal telle kalorier? Anonymkode: 721ad...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Del Skrevet 29. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Du vet at det er normal mat i de kassene, ikke sant? Og at hvis varen ikke har en etikett med informasjonen, finner du den i Matvaretabellen, som er på nett? Og at du trenger en vekt hvis du skal telle kalorier? Anonymkode: 721ad...697 Eh ja? Men nå hadde det vært veldig greit om næringsinnhold pr porsjon følget med, gjort ting litt lettere en å veie hver minste ting? til info så har jeg 2 kjøkkenvekter, men hva dette har med matkasse å gjøre må du informere meg om nærmere Anonymkode: efe99...11b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 Nei, det følger ikke med. Men var en egen grete roede-kasse for noen år siden ved godtlevert, vet ikke om de har er maks å gå ut av? Jeg har brukt godt levert, og ville ikke anbefalt det til vektnedgang, det er ofte smørbaserte sauser/dressinger og ganske mektige middager. Sjeldent de magreste kjøtt-typene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå