AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Baby er 9 uker og i 9 uker har jeg vært lenket til sofaen rundt 12 timer i døgnet. Begynner å bli mektig lei nå.. hvert måltid tar 1,5-2 timer. Om vi skal noe må jeg ty til erstatning og flaske for i det hele tatt komme oss ut.. når hun får flaske blir hun fort mett og kan gå noen timer til neste måltid. Men ønsker jo å amme!! Når blir det bedre? Savner å komme meg ut, gjøre husarbeid osv.. ikke bare sitte med puppene ute.. nesten så jeg vurderer å slutte om det ikke er håp for å bli bedre🙈 Anonymkode: 06f76...064
boblevann Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Hohoho, kjenner meg igjen. For ett år siden på denne tiden følte jeg at jeg knapt var utenfor stua i løpet av en dag 🙈 Her bedret det seg da han bikket 3 mnd. Da brukte han ca 15 min på et måltid plutselig - hadde ikke tid til kosen lenger, bare spiste og ferdig med det. Derifra gikk det bare raskere. Da jeg sluttet å amme ved 11 mnd tømte han brystet på 2-3 min 😯 Det blir bedre, du blir ikke sittende slik for alltid selv om det kjennes sånn ut nå 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 boblevann skrev (18 minutter siden): Hohoho, kjenner meg igjen. For ett år siden på denne tiden følte jeg at jeg knapt var utenfor stua i løpet av en dag 🙈 Her bedret det seg da han bikket 3 mnd. Da brukte han ca 15 min på et måltid plutselig - hadde ikke tid til kosen lenger, bare spiste og ferdig med det. Derifra gikk det bare raskere. Da jeg sluttet å amme ved 11 mnd tømte han brystet på 2-3 min 😯 Det blir bedre, du blir ikke sittende slik for alltid selv om det kjennes sånn ut nå 🥰 Så bra!! Da får jeg håpe at det går litt kjappere etterhvert her også! Er jo ikke såå lenge til hun er 3 mnd🥰 skjedde forandringen bare over natten eller gikk det gradvis fortere? Anonymkode: 06f76...064 2
boblevann Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så bra!! Da får jeg håpe at det går litt kjappere etterhvert her også! Er jo ikke såå lenge til hun er 3 mnd🥰 skjedde forandringen bare over natten eller gikk det gradvis fortere? Anonymkode: 06f76...064 Nei her skjedde det såpass «over natta» at jeg lenge trodde han ikke spiste skikkelig og var urolig for vekta. Var på flere ekstra kontroller i den perioden der for jeg kunne ikke skjønne at han spiste nok på så kort tid 😅 Det gjorde han dog! Bare blitt effektiv 🥰
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Hvorfor tar det så lang tid? Sovner barnet? Anonymkode: 1b0d4...34a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 boblevann skrev (1 time siden): Nei her skjedde det såpass «over natta» at jeg lenge trodde han ikke spiste skikkelig og var urolig for vekta. Var på flere ekstra kontroller i den perioden der for jeg kunne ikke skjønne at han spiste nok på så kort tid 😅 Det gjorde han dog! Bare blitt effektiv 🥰 Åå, hørtes fantastisk ut! Håper det skjer her også🤩 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tar det så lang tid? Sovner barnet? Anonymkode: 1b0d4...34a På dagtid sovner hun ikke, men kan ligge med øynene igjen. Dier ikke effektivt, kanskje bare de første 5-10 minuttene. Sutter mye, og tar pauser. Når jeg tror hun er ferdig og stopper måltidet blir det gråting fordi hun tydeligvis ikke er ferdig.. er vel defor det tar så lang tid.. Om kvelden ligger hun ofte på puppen fra 18-22, men da sovner hun kanskje en halvtime innimellom. Slitsomt! Anonymkode: 06f76...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå