Gå til innhold

Tenåringen har nesten 40 i feber, vond hals, vondt i kroppen og hodepine. Tenker jo corona med en gang.. Men svaret på prøven kan jo ta tid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da lurer vi jo på, bor 6 i husstanden her. Jobb, skole for de andre... Hvis testen er positiv, så skal vi jo i karantene, og tenåringen i isolasjon. Men hva mens vi venter på svar på testen? Leve som vanlig? 

Ikke rart smitten spres når man drar på jobb og skole mens man venter på svar... 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenåringen skal ikke på skole mens dere venter på svar, men resten skal på jobb og skole og sånn tror jeg? 

Skrevet

Du kan jo tenke selv også, hva som er lurt..

• Liker 5
Skrevet
Louise88 skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker jo selv hva som er lurt, og det ville jo være å holde alle hjemme. Men sånn fungerer det jo ikke... Får ikke fri fra jobb fordi vi mener det er best. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg tok test forrige helg og det tok 12 timer å få svar☺️ Så det trenger ikke ta så veldig lang tid!

• Liker 3
Skrevet

Hvis tenåringen har så høy feber burde du sørge for legetilsyn. Kan være en alvorlig infeksjon. 

• Liker 4
Skrevet

det tar ikke nødvendigvis så veldig lang tid å få svar. Min tenåring ble testet lørdag ettermiddag og fikk svar søndag kveld.

Skrevet
Louise88 skrev (9 timer siden):

Men mange skoler og jobber gir deg ikke fri for det

Skrevet
pippilang skrev (5 timer siden):

Hvis tenåringen har så høy feber burde du sørge for legetilsyn. Kan være en alvorlig infeksjon. 

Han har alvorlig legeskrekk (på papiret) så det er ikke bare bare med han. Har snakket med lege. Har fått ned feberen til normalen igjen ved kun paracet, så det er greit. Bedre form i dag. Men ikke ledig for testing i dag (!) så må vente til i morgen... 

• Liker 1
  • Opprett ny...