AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Noen i familien? Typ kjæresten til pappa og eks stesøstre? Forbudte tanker gjør meg kåt. Er lesbisk og liker kun damer. Kjenner det kribler av tanken å fingre en av dem om jeg ser på bildene de legger ut på facebook etc. 🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: f0f25...e41
Fioljenta Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Personlig synes jeg ikke det er en fantasi du bør fore. Men, så lenge fantasiene kun er inne i hodet ditt, så er det vel kun din egen mening som har noe å si. 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Fioljenta skrev (18 minutter siden): Personlig synes jeg ikke det er en fantasi du bør fore. Men, så lenge fantasiene kun er inne i hodet ditt, så er det vel kun din egen mening som har noe å si. Er det ikke noe vanlig da. Hvis man ser attraktive bilder, gjerne av kroppen , å bli tent av det? Anonymkode: f0f25...e41
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 lsklars skrev (12 minutter siden): Kjør på. Man tennes jo av fine kropper og pent utseende uansett familie eller ei. Anonymkode: f0f25...e41
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man tennes jo av fine kropper og pent utseende uansett familie eller ei. Anonymkode: f0f25...e41 Er «man» normalt skrudd sammen så tenner man ikke på familie nei. Anonymkode: 1c17d...f89 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er «man» normalt skrudd sammen så tenner man ikke på familie nei. Anonymkode: 1c17d...f89 En kropp som er fin, blir fin uansett familie eller ikke. Nå tenker jeg ikke så nært som søster og bror Anonymkode: f0f25...e41
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 Det er i allefall verre å nekte seg selv tanker, for da øker de bare på. Og når tankevirksomheten øker, hiver følelsene, i visse fall skam og adrenalinet på. Av forbudte tanker, er dette en mild variant. Akseptèr at de er der, så vil trykket føles bedre og bedre. Anonymkode: 345d7...870
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 I fantasier kan man drømme om alt og alle, det er når det blir kroppskontakt ting kan føles galt... men da er det jo ingen fantasi lengre🤭 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): I fantasier kan man drømme om alt og alle, det er når det blir kroppskontakt ting kan føles galt... men da er det jo ingen fantasi lengre🤭 Men så er det fort å realisere en slik fantasi også. Man merker gjerne at den andre tiltrekkes, det er noe med blikket og signalene som gis ut. Lurer på om det er mange som har hemmelig sex med en person det egentlig ikke er etisk riktig å ligge med. Anonymkode: f0f25...e41 2
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men så er det fort å realisere en slik fantasi også. Man merker gjerne at den andre tiltrekkes, det er noe med blikket og signalene som gis ut. Lurer på om det er mange som har hemmelig sex med en person det egentlig ikke er etisk riktig å ligge med. Anonymkode: f0f25...e41 Stemmer nok at det er mange som har sex i hemmelighet, tiltrekkingen og sammenstøtet er jo når vi ser hverandres behov og lyster på hverandre. Det starter som regel med en fleip som utvikler seg til en flørt, og det gir spenning i dype samtaler på hvorfor vi har det slik. Veien til sex kan plutselig skje der og da ved beste anledning, spontan sex fordi man har bygget opp mye kåthet på hverandre. Det etiske tenker man ikke så mye på, fordi vi tenker likt... Jeg innrømmer å ha hatt sex med ei svigermor, stemor og ei svigerinne, men alle hadde hatt brudd så det har skjedd i ettertid. Min ex-svigermor var ren hevnknulling for at datteren var utro mot meg, de to sistnevte levde nesten et liv uten sex så jeg syntes synd på dem... Hvor uetisk det er, er jeg litt usikker på... men vi var ikke i slekt... Endret 30. november 2020 av Bamseklemmer 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen i familien? Typ kjæresten til pappa og eks stesøstre? Forbudte tanker gjør meg kåt. Er lesbisk og liker kun damer. Kjenner det kribler av tanken å fingre en av dem om jeg ser på bildene de legger ut på facebook etc. 🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: f0f25...e41 Vær litt nysgjerrig på seksualiteten din. Det du fantaserer om skader ikke noen andre eller er potensielt farlig. `Å undertrykke seksualit er i de fleste tilfeller ikke noe særlig smart. Kos deg med fantasiene dine.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Stemmer nok at det er mange som har sex i hemmelighet, tiltrekkingen og sammenstøtet er jo når vi ser hverandres behov og lyster på hverandre. Det starter som regel med en fleip som utvikler seg til en flørt, og det gir spenning i dype samtaler på hvorfor vi har det slik. Veien til sex kan plutselig skje der og da ved beste anledning, spontan sex fordi man har bygget opp mye kåthet på hverandre. Det etiske tenker man ikke så mye på, fordi vi tenker likt... Jeg innrømmer å ha hatt sex med ei svigermor, stemor og ei svigerinne, men alle hadde hatt brudd så det har skjedd i ettertid. Min ex-svigermor var ren hevnknulling for at datteren var utro mot meg, de to sistnevte levde nesten et liv uten sex så jeg syntes synd på dem... Hvor uetisk det er, er jeg litt usikker på... men vi var ikke i slekt... Har du hatt det ja? Dette som er så tabubelagt, så blir nesten litt glad for at du nevner det. Jeg vet om en tidligere kollega som var oppslukt i hans daværende stemor, hun var ikke mye eldre enn han selv. Ikke så uvanlig å ha en slik fantasi som man tror. Hvordan var det å ligge med stemora si? Deilig følelse om dere bygget opp lysten på hverandre. Hvis begge er voksne, er det vel helt "innafor"? 😉 Anonymkode: f0f25...e41 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 Ikke minst svigermor🤪 Den er sprø, haha. Anonymkode: f0f25...e41 1
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2020 #15 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan var det å ligge med stemora si? Deilig følelse om dere bygget opp lysten på hverandre. Hvis begge er voksne, er det vel helt "innafor"? 😉 Stemor og stemor, hun var iallefall pappas elskerinne som bodde hjemme hos oss i ca 3 år. pappa jobbet turnus, så vi var mye hjemme alene. jeg lå å hørte mye på hennes småklynk og bevegelser på soverommet ved siden av mitt, og det var nok med hensikt for å gjøre meg kåt... jeg har opplevd det samme 4 ganger med forskjellige kvinner, og 3 av dem innrømmet det... Hun tok kontakt med meg en stund etter at det ble slutt mellom dem, hun ville bare be meg på hyttetur for å drikke litt vin og prate litt. Litt sipping og armer rundt hverandre, et lite kyss på kinnet... så eksploderte vi på hverandre, da kom sannheten om hva vi tenkte på hverandre... De to andre skjedde nesten på samme vis, litt vin trøst, sipping, små kyss og pang! Felles for alle er lang oppbygging over tid av lyst på hverandre... Det er når du ser at det lyser av kåtskap i blanke øynene at all fornuft forsvinner. Uetisk eller ikke, jeg er iallefall glad vi tok den praten etterpå, for vi holdt det gående i all hemmelighet over flere år...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Stemor og stemor, hun var iallefall pappas elskerinne som bodde hjemme hos oss i ca 3 år. pappa jobbet turnus, så vi var mye hjemme alene. jeg lå å hørte mye på hennes småklynk og bevegelser på soverommet ved siden av mitt, og det var nok med hensikt for å gjøre meg kåt... jeg har opplevd det samme 4 ganger med forskjellige kvinner, og 3 av dem innrømmet det... Hun tok kontakt med meg en stund etter at det ble slutt mellom dem, hun ville bare be meg på hyttetur for å drikke litt vin og prate litt. Litt sipping og armer rundt hverandre, et lite kyss på kinnet... så eksploderte vi på hverandre, da kom sannheten om hva vi tenkte på hverandre... De to andre skjedde nesten på samme vis, litt vin trøst, sipping, små kyss og pang! Felles for alle er lang oppbygging over tid av lyst på hverandre... Det er når du ser at det lyser av kåtskap i blanke øynene at all fornuft forsvinner. Uetisk eller ikke, jeg er iallefall glad vi tok den praten etterpå, for vi holdt det gående i all hemmelighet over flere år... Veldig typisk det. Er det ikke sånn at vi nesten kan se på øynene/blikket til den andre at man har lyst på hverandre? Lange, dype blikk. Jeg merker fort de som har lyst på meg igjen. Det bar slik det var med kollega/venn av meg, da det ble slutt mellom stemoren hans og mannen, så inviterte hun han på middag og dermed endte de senga. Det blir fort en setting hvor ting er litt forbudt, det plutselig blir litt spennende. Er det nettopp sånn vi er? Anonymkode: f0f25...e41
AllahBallah Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 Klart det er greit å ha slike fantasier. Det er heller ikke noe galt skulle fantasiene bli virkelighet, da dere ikke har noe direkte familiære relasjoner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå