Gå til innhold

Henge opp adventsstjerne uten krok/spiker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en kreativ måte å henge opp stjerna på uten å bore/spikre? Helst uten sånn dobbeltsidig teipgreie også.

Vil helst ha det gjort i dag,  ikke vente og kjøpe noe i morgen.

Anonymkode: 120af...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg binder stjernen fast til en spiker, en listespiker. Så bøyer jeg spikeren litt og fester den i en sprekk mellom vinduslisten og veggen over vinduet. 

Nå er det ikke alltid at sprekken passer midt på vinduet, så da må du finne på noe annet. Men jeg har hatt flaks at det ofte er plass til å kile fast den tynne spikeren der :)

Anonymkode: 68f43...4f1

Skrevet

Heng den i gardinstangen. Hvis du ikke har det tenker du må kjøpe sånn bildeoppheng med krok og teip bak som fester over vinduet, eller så kan du kjøpe en julestjerne på fot. :)

Anonymkode: 0dc9c...468

Skrevet

Min henger i en S-krok i en gardinring.

Skrevet

Min henger i gardinstangen. Knytter bare en tråd gjennom festet på selve stjerna og så rundt gardinstangen så den lett klippes løs når advent er over. 

Skrevet

Festet min med strips i gardinstangen. Ellers har jeg flere julestjerner på fot i andre vinduer, syns det også er veldig fint, men de er jo litt mindre enn den jeg har hengende i stuevinduet.

Anonymkode: 0221b...4f6

Skrevet

Jeg har en liten spiker i oversiden av vinduslisten. Hullet synes ikke når man står på gulvet.

Anonymkode: b0298...9cf

Skrevet

Om den ikke er for tung har det hent jeg bare har brukt en tegnestift. Men går vel kun på de lette av papp.

Anonymkode: 649be...c42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...