Gå til innhold

Hvordan finne ut om barna selger nudes eller driver med narkotika på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om barns liv på Snapchat i Aftenposten og er bekymret for om tantebarnet har et "hemmelig" liv da hun er noe utagerende. Noen som vet hvilke snapcapgrupper man bør følge for å "spionere" på om tenåringsbarn selger nakenbilder eller driver med narkotika? De vil jo ikke være venn med sine foreldre eller nære slektninger så vanskelig å følge med på sosiale medier. Ble ikke mindre bekymret av å lese Aftenposten.

Anonymkode: 110a7...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i første omgang holdt øye med ungenes vippskonto.

Anonymkode: 2c692...6cd

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke tatt slike dommedagsreportasjer så altfor alvor. Det er en meget liten gruppe barn med ekstremt mye bagasje. Det beste du kan gjøre for å forhindre det er å være en tilstedeværende og omsorgsfull forelder. 

Skrevet
10 minutter siden, n_97 said:

Jeg ville ikke tatt slike dommedagsreportasjer så altfor alvor. Det er en meget liten gruppe barn med ekstremt mye bagasje. Det beste du kan gjøre for å forhindre det er å være en tilstedeværende og omsorgsfull forelder. 

Nå er det ikke jeg som er forelder, men tenåringen henger allerede i feil miljø. Enig i at man ikke skal frykte det verste, men greit å ikke være naiv også og jeg tror ikke man behøver å ha ekstremt mye bagasje for å havne i disse miljøene i dag dessverre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leser om barns liv på Snapchat i Aftenposten og er bekymret for om tantebarnet har et "hemmelig" liv da hun er noe utagerende. Noen som vet hvilke snapcapgrupper man bør følge for å "spionere" på om tenåringsbarn selger nakenbilder eller driver med narkotika? De vil jo ikke være venn med sine foreldre eller nære slektninger så vanskelig å følge med på sosiale medier. Ble ikke mindre bekymret av å lese Aftenposten.

Sånne skriver i Aftenposten blir jo selvfølgelig skrevet i ett forsøk på å skrape inn flest mulig "klikk" til alle skriveriene deres. 

Selv om det finnes ekstremt få mennesker som faktisk holder på med detteså kan alle sånne saker blåses fullstendig ut av proporsjoner hos blad-smørere i avisene..                        

Anonymkode: 4a422...8fe

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det ikke jeg som er forelder, men tenåringen henger allerede i feil miljø. Enig i at man ikke skal frykte det verste, men greit å ikke være naiv også og jeg tror ikke man behøver å ha ekstremt mye bagasje for å havne i disse miljøene i dag dessverre. 

Du er tante? Jeg kjenner en hvor tanten reddet henne så du kan bety mye! Hva med å spørre barnevernet til råds? Du trenger ikke å nevne navnet på barnet ditt men få veiledning hvordan du kan være der for barnet. Håper det beste for dere alle. 

• Liker 1
Skrevet

Frykt selger. I dette tilfelle  kunder(leserne) til andre bedrifter(annonsørene) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...