Gå til innhold

Fingrene til kjæresten lukter bæsj etter han har vært på do

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså det her er ikke så gøy. Kanskje vi går og legger oss og han vil ha sex og jeg kjenner den lukta fra fingrene og det gjør jo ikke akkurat underverker for lysten! Han er 44 også. Og han liker å putte fingrene sine i munnen min.
Kan jeg ta det opp med han uten at han blir lei seg/sur/flau? 
Og han elsker i dytte fingeren inn i rompa mi mens vi har sex og etterpå er han ikke forsiktig. Jeg kan jo få infeksjon av det. 

Hva kan jeg si og hvordan kan jeg ta det opp?

Anonymkode: 04bab...635

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Du, jeg syns det er ubehagelig å si ifra om dette men det lukter av fingrene dine etter du har vært på do" eller "jeg syns hendene dine ikke lukter så godt, kan du være så snill å vaske dem?" 

Det er stor sannsynlighet for at han blir flau så det vil du nok ikke unngå. Om han reagerer med å bli sur eller lei seg så er det åpenbart fordi han blir flau og syns det er ubehagelig, men noen ting må bare sies. Det er jo ikke for å nedverdige han eller såre han at du sier ifra, men fordi du gjerne vil ha sex og ha fingrene hans i munnen uten at det lukter eller smaker avføring. Jeg går ut ifra at han får avføring på hendene når han skal tørke seg bak. Du kommer til å få noen kommentarer som sier at herregud det er jo sååå unormalt og dritekkelt og fy faen så vemmelig. Jeg er overvektig og når jeg tørker meg bak så hender det at jeg får bæsj på hånden eller en finger, selv om jeg bruker mye dopapir. Kan skje den beste. Det viktigste er å vaske det ordentlig bort, fordi når du får avføring på huden så sitter det som støpt. Så man må bruke mye såpe og vaske seg godt og tørke godt for å få bort lukten. Jobber på sykehjem og om pasienter har griset med avføring så er det mye arbeid å få dem rene, fordi som sagt så sitter lukta jævlig godt. 

Lykke til :) 

Anonymkode: a3b32...5e2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det rett ut. " det lukter bæsj av fingrene dine , har du glemt å vaske dem.  så får han reagere som han vil.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du putter seriøst ikke fingrene hans i munnen når de lukter bæsj? 

Anonymkode: d3ac8...ded

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Altså det her er ikke så gøy. Kanskje vi går og legger oss og han vil ha sex og jeg kjenner den lukta fra fingrene og det gjør jo ikke akkurat underverker for lysten! Han er 44 også. Og han liker å putte fingrene sine i munnen min.
Kan jeg ta det opp med han uten at han blir lei seg/sur/flau? 
Og han elsker i dytte fingeren inn i rompa mi mens vi har sex og etterpå er han ikke forsiktig. Jeg kan jo få infeksjon av det. 

Hva kan jeg si og hvordan kan jeg ta det opp?

Anonymkode: 04bab...635

Be han om å vaske henda etter dobesøk og fortell han at han er en gris. Dere har vært sammen såpass lenge at slik brutal ærlighet må han tåle. Seriøst ønsker han å bli syk eller gjøre deg syk? Og hvorfor ble du sammen med en så ekkel fyr? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

"Du, jeg syns det er ubehagelig å si ifra om dette men det lukter av fingrene dine etter du har vært på do" eller "jeg syns hendene dine ikke lukter så godt, kan du være så snill å vaske dem?" 

Det er stor sannsynlighet for at han blir flau så det vil du nok ikke unngå. Om han reagerer med å bli sur eller lei seg så er det åpenbart fordi han blir flau og syns det er ubehagelig, men noen ting må bare sies. Det er jo ikke for å nedverdige han eller såre han at du sier ifra, men fordi du gjerne vil ha sex og ha fingrene hans i munnen uten at det lukter eller smaker avføring. Jeg går ut ifra at han får avføring på hendene når han skal tørke seg bak. Du kommer til å få noen kommentarer som sier at herregud det er jo sååå unormalt og dritekkelt og fy faen så vemmelig. Jeg er overvektig og når jeg tørker meg bak så hender det at jeg får bæsj på hånden eller en finger, selv om jeg bruker mye dopapir. Kan skje den beste. Det viktigste er å vaske det ordentlig bort, fordi når du får avføring på huden så sitter det som støpt. Så man må bruke mye såpe og vaske seg godt og tørke godt for å få bort lukten. Jobber på sykehjem og om pasienter har griset med avføring så er det mye arbeid å få dem rene, fordi som sagt så sitter lukta jævlig godt. 

Lykke til :) 

Ja men du vasker sikkert henda som er sivilisert menneske 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Ja men du vasker sikkert henda som er sivilisert menneske 

Som jeg skriver i innlegget mitt, om man får avføring på hånda så må man vaske ganske godt for å få bort lukta. Det er ikke nok med kjapp håndvask de fleste utfører etter de har vært på do. Om du tørker deg bak uten å få avføring på henda så vil jo vanlig håndvask være tilstrekkelig, og hendene dine vil ikke lukte vondt.

Jeg vasker hendene mine godt, jobber jo i helsevesen så gode håndvaskrutiner er innarbeidet. Men jeg har opplevd å få avføring på hånda, og at jeg måtte ha stått lenge foran vasken for å få bort lukta. De færreste bruker et par minutter på håndvask, og de aller fleste tar såpe i hånden, gnir hendene sammen, skyller av og tørker. Dette er ikke nok om hendene er synlig forurenset, i dette tilfellet av avføring, da må man vaske som sagt veldig godt for å få det bort. Så ja, om man slurver med håndvasken og er lite observant så skjer dette. Og det er en velkjent sak at man ikke er like var ovenfor egne kroppslukter slik andre er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkbla:

Spør hvorfor han har hatt fingrene oppi rumpa, for du mister hele lysten på ham når han gjør det. Så kanskje han skjerper seg. 

Anonymkode: c812b...23f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som jeg skriver i innlegget mitt, om man får avføring på hånda så må man vaske ganske godt for å få bort lukta. Det er ikke nok med kjapp håndvask de fleste utfører etter de har vært på do. Om du tørker deg bak uten å få avføring på henda så vil jo vanlig håndvask være tilstrekkelig, og hendene dine vil ikke lukte vondt.

Jeg vasker hendene mine godt, jobber jo i helsevesen så gode håndvaskrutiner er innarbeidet. Men jeg har opplevd å få avføring på hånda, og at jeg måtte ha stått lenge foran vasken for å få bort lukta. De færreste bruker et par minutter på håndvask, og de aller fleste tar såpe i hånden, gnir hendene sammen, skyller av og tørker. Dette er ikke nok om hendene er synlig forurenset, i dette tilfellet av avføring, da må man vaske som sagt veldig godt for å få det bort. Så ja, om man slurver med håndvasken og er lite observant så skjer dette. Og det er en velkjent sak at man ikke er like var ovenfor egne kroppslukter slik andre er. 

Ja det er jeg klar over. Man skal jo uansett vaske henda i ganske mange sekunder. Er det ikke 60 de sier? Hjelper ikke å skylle hånda såvidt under vasken med litt såpe liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har et ganske åpent forhold så jeg hadde nok bare sagt «æsj det lukter bæsj av fingra dine, har du lett etter noe i rumpa mens du var på do eller?»

Men vet ikke hva andre normale mennesker ville sagt. 

Anonymkode: 3277f...412

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er ikke noe annet enn trolling og tulletråd.

Anonymkode: 46666...1cf

Hvorfor?  Jeg ser helt vanlige problemstillinger her. Jeg har av og til løs eller klinete avføring, og det er veldig lett å få noe på fingrene. Men jeg skrubber,  og lukter,  fordi det er en av de verste stankene jeg vet. 

2,  hun tør ikke si fra.  Helt vanlig med dårlig kommunikasjon i forhold, og ting som går på kropp og hygiene er sårbare tema. 

Anonymkode: 848a2...6a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer med meg og, men jeg vasker hendene mine. Det er bare slik at noen ganger så lukter det bæsj.

Anonymkode: 9d77e...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor?  Jeg ser helt vanlige problemstillinger her. Jeg har av og til løs eller klinete avføring, og det er veldig lett å få noe på fingrene. Men jeg skrubber,  og lukter,  fordi det er en av de verste stankene jeg vet. 

2,  hun tør ikke si fra.  Helt vanlig med dårlig kommunikasjon i forhold, og ting som går på kropp og hygiene er sårbare tema. 

Anonymkode: 848a2...6a7

Herregud, dere burde hatt kurs for å tørke seg i ræva.

Anonymkode: 46666...1cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å gjøre med ts. Bare akseptere at kjæresten fin er en skikkelig bæsjegutt som ikke er kommet over det anale stadiet. 

Anonymkode: bf72a...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt perioder med så hard avføring at jeg må lorke det ut med fingrene. Da hjelper det ikke med handvask for å få bort rompelukta.. jeg måtte tilslutt begynne med hansker, for å slippe at fingrene lukter etterpå. Kanskje han sliter med samme.. Man får jo ikke slik lukt på fingrene av "vanlig" bæsjing og tørking, man må jo oppi..

Anonymkode: 6937a...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke noe å gjøre med ts. Bare akseptere at kjæresten fin er en skikkelig bæsjegutt som ikke er kommet over det anale stadiet. 

Anonymkode: bf72a...783

En skikkelig grisegutt

Anonymkode: f3403...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...