AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 I løpet av det siste året har jeg fått en del nye bekjentskap da jeg flyttet til en ny by i sommer for å studere. Ikke bare er det masse nye folk på studiet, men jeg har også måttet bytte treningsklubb, jobb, i tillegg til litt småprat med naboer. Det jeg undres over er at jeg ganske ofte får følgeforspørsel på instagram og jeg skjønner ikke hvordan de finner kontoen min. Jeg har privat bruker, ingen felles følgere med de og brukernavnet har ingen tilknytting til etternavnet mitt? Er det slik at folk virkelig må jobbe og stalke for å finne ut av dette ? Syns det høres rart ut, men skjønner ikke helt hvordan de ellers finner meg. Noen som vet? Anonymkode: 85ce3...181
Gjest Godhelg2019 Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I løpet av det siste året har jeg fått en del nye bekjentskap da jeg flyttet til en ny by i sommer for å studere. Ikke bare er det masse nye folk på studiet, men jeg har også måttet bytte treningsklubb, jobb, i tillegg til litt småprat med naboer. Det jeg undres over er at jeg ganske ofte får følgeforspørsel på instagram og jeg skjønner ikke hvordan de finner kontoen min. Jeg har privat bruker, ingen felles følgere med de og brukernavnet har ingen tilknytting til etternavnet mitt? Er det slik at folk virkelig må jobbe og stalke for å finne ut av dette ? Syns det høres rart ut, men skjønner ikke helt hvordan de ellers finner meg. Noen som vet? Anonymkode: 85ce3...181 GPS-overvåking. Instagram følger deg og ser hvor du ferdes. Om instagram når ser at andre i nærheten av deg også har instagram, da foreslår instagram deg for vedkommende. Slik finner de deg.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Godhelg2019 skrev (1 minutt siden): GPS-overvåking. Instagram følger deg og ser hvor du ferdes. Om instagram når ser at andre i nærheten av deg også har instagram, da foreslår instagram deg for vedkommende. Slik finner de deg. Skremmende. Anonymkode: 8e8f7...256
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Du kommer opp på som forslag for de hvis de har feks tlf-nr ditt eller en e-postadresse på deg lagret (som ikke trenger være den samme du har på insta), du har vippset noen, sendt e-post, sendt mld/messenger osv. Anonymkode: fbd8f...66e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Instagram eies av Facebook og er koblet til Facebook. Venneforslag kommer basert både på tlf nr du har lagret og venner på Face. I tillegg bruker begge appene stedstjenester. Anonymkode: 04a19...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå