AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Hei! jenter på 19 år her. jeg har hatt drøm om å kline, ta på og ha sex med jenter. Når jeg er i på skolen så hender det seg at jeg ser på rompa eller kroppen til en jente og blir veldig kåt. I forrige uke ble jeg kjent med så søte og sexy jente på 30 åring, hu er hetro. Jeg blir veldig kåt når hu prater med meg, og gjerne ha sex med hu, men tør ikkje å søprre.. har dere jenter nå tips? Anonymkode: ccb97...010
Nerine_ Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Først må du finne ei som faktisk er interessert i samme kjønn på den måten du er ute etter. Prøver du deg på ei venninne kan du ødelegge vennskapet.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Det er boooooring at de fleste kvinner er heterofile og bare opptatte av menn, men sånn er det bare. Er hun hetero så er hun hetero. Du får ikke snudd på det. Du må bare glemme det du tenker på og gå videre. Anonymkode: f6c2d...847
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 vi har jo hatt noe sexprat, og hu virker som er interessert i å prøve Anonymkode: ccb97...010
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 "Hilsen Arne på 18år, direkte fra gutterommet." Anonymkode: 5362b...11f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå