AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Har vært med kjæresten i to år og han lever med telefonen på seg. Normalt sett bruker han mindre enn en time på å svare, maks 3, men i de siste par månedene kan det fint ta 6 timer før jeg får svar på spørsmål om å avtale å møtes (ikke andre ting). Det har ikke skjedd hver gang, men veldig ofte. Han spør jo selv om å møtes også, men dette gjelder når jeg spør. I noen tilfeller VET jeg at han har sett de og unngått å svare. Det skjer som regel alltid når han jobber, men som sagt har det aldri skjedd før i denne graden. Han er like søt når vi treffes, og kosete, kanskje en tanke mer selvsentrert. Og vil ha sex ofte som vi jo har. Hva tenker dere? Det har noen ganger vært helt opplagt at han har unngått, kan ha dratt på kafé for å jobbe der uten å ha svart. Kan det være at han begynner å trekke seg vekk fra forholdet? Burde jeg spørre lett om det er noe? Anonymkode: 9b80a...848
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Han er selvsagt utro, som de fleste menn. Anonymkode: 83a58...825 1
UteTilLunch Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Han har bare forstått hvordan han skal holde på en kvinnes interesse. Ved ikke å svare umiddelbart skjønner han at du føler på litt usikkerhet. Ikke mye, men litt. Når han så kommer hjem betrygger han deg. Du blir takknemlig for at det ikke var som du hadde fått en gryende (urasjonell) mistanke om, at han hadde mistet følelsene eller funnet en annen. Med denne handlingsmåten er det han som setter agendaen. Lærebokeksempel!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 UteTilLunch skrev (22 minutter siden): Han har bare forstått hvordan han skal holde på en kvinnes interesse. Ved ikke å svare umiddelbart skjønner han at du føler på litt usikkerhet. Ikke mye, men litt. Når han så kommer hjem betrygger han deg. Du blir takknemlig for at det ikke var som du hadde fått en gryende (urasjonell) mistanke om, at han hadde mistet følelsene eller funnet en annen. Med denne handlingsmåten er det han som setter agendaen. Lærebokeksempel! Det her har gjort at jeg tenker over det og i noen tilfeller ikke vil ha sex med han. Så hvis det er derfor han gjør det er det ikke særlig smart. Anonymkode: 9b80a...848 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Han har kanskje ikke like mye tid eller energi på jobb? Anonymkode: 4d662...767 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 UteTilLunch skrev (34 minutter siden): Han har bare forstått hvordan han skal holde på en kvinnes interesse. Ved ikke å svare umiddelbart skjønner han at du føler på litt usikkerhet. Ikke mye, men litt. Når han så kommer hjem betrygger han deg. Du blir takknemlig for at det ikke var som du hadde fått en gryende (urasjonell) mistanke om, at han hadde mistet følelsene eller funnet en annen. Med denne handlingsmåten er det han som setter agendaen. Lærebokeksempel! Sånt The Game-fjas funker kanskje for å få seg en heit affære, men i et seriøst forhold er mangel på forutsigbarhet bare slitsom. For da begynner dama å tenke, han her er ikke til å stole på, og så melder de seg mentalt ut av først sexlivet og siden forholdet. Anonymkode: 4d662...767 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå