AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg har bestilt ferdigstekt ribbe på 3-4kg som jeg skal hente lillejulaften. Antar jeg må oppbevare den i kjøleskapet frem til julaften. Hva gjør jeg da videre? Har aldri stekt ribbe før. Hvor mye varme? Over og undervarme eller varmluft? Må også putte inn pølser og medisterkaker. Hvor lenge må/kan den stå? Kan jeg også revarme denne igjen 1. Juledag? Anonymkode: 59711...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 Foreslår å først sette den i ovn på ca 100 grader et par timer til den er gjennomvarm, så full varme i 30 min for å få sprø skorpe/svor. kan fint varmes 1 juledag om det er noe igjen, mikro er bra til julerestemat Anonymkode: b6fe4...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Del Skrevet 29. november 2020 Fristende å skrive: "Vent til dagen etterpå, for så å steke" Håper resultatet blir fantastisk Anonymkode: 836d6...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 Du kan jo spørre når du henter den hvordan de anbefaler at du varmer den opp på juleaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Del Skrevet 1. desember 2020 Du kan også dele den opp i biter (serveringsstykker) og varme opp i stekeovnen sammen med medisterpølser og medisterkaker, da går det raskere, og du kan legge alt direkte over på serveringsfat når du tar ut fra ovnen. Anonymkode: ca7cf...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå