Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Noen tips til flere steder jeg kan se etter bruktkjoler? Har sjekket finn, ditt bryllup og markedssidene til kvinneguiden og qxl. Noen som vet om flere nettsteder jeg bør sjekke?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #2 Skrevet 23. september 2002 Du kan feks se på GiBud.no Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 Eller høre med Ranneih som skaffer billige NYE kjoler... Jeg har kjøpt av henne. Cammilla
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #4 Skrevet 23. september 2002 Enda en reklame fra Rannhei......................... Får du prosenter eller.................... Jeg bare lurer.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #5 Skrevet 23. september 2002 Du kan sjekke ut ebay.com der selger de også brudekjoler. MEn de fleste derfra er vel fra USA Kea
Blomst Skrevet 23. september 2002 #6 Skrevet 23. september 2002 Linken er slettet - salg fra disse sider er ikke tillatt - bruk markedsplassen. Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå