Gå til innhold

Hva er sannsynligheten? Med syklus på 21 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex 3 dager etter mens. Også 8-9 dager etter menstruasjon. Jeg aner ikke når eggeløsningen min er, men pleier å kjenne murringer rundt den tiden. Siden sædceller lever noen dager, kan jeg jo ha blitt gravid? Er det mest sannsynlig 8 dager etter menstruasjon?

Vi er ikke celdig sex aktive for tiden, så sex annenhver - det har vi ikke. 

Anonymkode: 4a5c5...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting er veldig usikkert, du må rett og slett bare vente 14 dager etter samleien og ta en graviditetstest. Men av personlig erfaring har jeg vært veldig aktiv i det siste men svært uforsiktig, uten å bli gravid. Men jeg er bare 20 og har lest at man er ikke maksimalt fruktbar når man er ganske ung... så slike ting er veldig forskjellig 

Skrevet
Byou skrev (12 timer siden):

Slike ting er veldig usikkert, du må rett og slett bare vente 14 dager etter samleien og ta en graviditetstest. Men av personlig erfaring har jeg vært veldig aktiv i det siste men svært uforsiktig, uten å bli gravid. Men jeg er bare 20 og har lest at man er ikke maksimalt fruktbar når man er ganske ung... så slike ting er veldig forskjellig 

Jeg ble mamma da jeg var 20. Itillegg hadde jeg gått gjennom 2 aborter i forkant. Så jeg var veldig fruktbar i din alder. Er redd det har endret seg nå i mine 30årene. 

Anonymkode: 4a5c5...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...