Gå til innhold

Ønskeliste - Tilbords

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klappe:

De har virkelig klart å følge opp lista vår!!!!

Fikk faktisk telefon fra de i dag.. Og det hadde jeg ikke venta!

Lista var tom - og på den stod det MASSE!!!! et helt service, vin og ølglass, bestikke m.m.

Mange som har list til å gi oss noe da - er jo kjempekos!

Også er jeg veldig glad for at de tydeligvis har klart å følge opp listen - så Tilbords kan anbefales på det beste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp lagt liste hos Til bords, og så langt er de absolutt til å anbefale... fikk super service av en utruli hyggelig dame...vi hadde en morsom stund, med latter, gode anbefalinger osv...

Dette var forresten på galleriet i Bergen, hvis noen brudepar vil gå dit med ønskene sine... :)

Skrevet

Jeg anbefaler også Tilbords på det sterkeste. Vi har liste derfra, og jeg er veldig spent nå frem til lørdagen.

Det som kanskje irriterer meg litt er at alt vi ønsker oss står på den lista (eller de to andre, men kortere, listene våre), og det er ei skikkelig laaang og omfattende liste, men likevel ringer folk og spør om det er andre ting vi ønsker oss enn det som står på lista. Det er visst en del som ikke liker å kjøpe gaver som folk faktisk ønsker seg. Snålt...særlig når det gjelder bryllup mener da jeg...

Skrevet

Dere som har lister... hvordan forteller dere at det ligger lister, og hvor de ligger? Vil ikke at gjestene våre skal føle at vi "forlanger" at de følger lista.. selv om det hadde vært en fordel.. Har dere et tips til hvordan vi "sprer" d?

Skrevet

snakk om at du har vært der nede.. sånn tilfeldig når du prater om bryllupet.

mange spør - har iallefall vært sånn hos oss.

tror de som ikke spør går på butikkene og spør selv.

foreldre er en grei måte å spre det på! Mamma sier det til alle ho - forteller hvor utrolig smart det var osv...

Skrevet

men er det ikke sånn at glassmagasinet (butikkene rundt om kring) og tilbords har samme eiere?

rart at det er så stor forskjell på dem når det gjeder servis da..

Men nå vet jeg i allefall hvor jeg skal levere liste hen,,

på tilbords! ;)

Skrevet

Vi hadde også liste på Til bords og var kjempefornøyde. ALT på lista ble kjøpt og i tillegg fikk vi en masse gavekort fra gjester som hadde vært litt sent ute og kommet i butikken etter at alt var kjøpt.

Betjeningen i butikken har vært helt enestående hele veien. De ringte og lurte på om det var OK at noen kjøpte andre ting i serien vi ønsket oss, da alt det vi hadde satt opp på lista var kjøpt.

Det var ikke noe problem å spre ønskene. De aller fleste spurte enten oss eller foreldrene våre om vi hadde lagt ut noen liste. I tillegg så er det blitt veldig vanlig å legge ut lister på Til Bords, så mange regnet med det uten å spørre.

Skrevet

Ja, vi hadde også liste hos TilBords og er stort sett fornøyde med dem. Var et par "glipper" i oppfølgingen, som bl. a en karaffel ikke ble registrert så vi fikk 2, og en tekanne ble registrert som kaffekanne. Men dette var smådetaljer som ikke laget noen problemer for oss.

Det jeg har vært minst fornøyd med er servicen fra _en_ ansatt hos TilBords Wallendal i Bergen. Hun har alltid vært sur og tverr når jeg har snakket med henne, og det er veldig synd. Men øvrige ansatte, og spesiellt ansatte i andre tilbords butiker har vist en helt upåklagelig service, så har ingen problemer med å anbefale dem (vil bare råde de som kan å unngå den ene dama :))

Vi offenliggjorde ønskelisten vår på nettsiden vår, og ellers fortalte vi det til foreldre og venner som videreformidlet også til andre som evt ikke allerede hadde spurt oss. Vi påpekte også at vi ønsket gavekort pga mange tilreisende (inkl oss), og det fikk vi heldigvis også.

Skrevet

Her i Kristiansand heter Tilbords Glassmagasinet - er en parefyme butikk i samme lokalet, men det er ikke samme butikken.

Vktig å ikke blande det med Christiania glassmagasin - der krysser de IKKE av. Et vennepar av oss fikk 4 like lysestaker - alle kjøpt fra samme liste på samme butikk...

Gjest Rainbow
Skrevet

Mine erfaringer med TilBords er ikke fullt så rosenrøde.

Når jeg fikk dobbelt opp med dessert-sett så ønsket jeg å bytte inn det ene settet.

Dro på samme TilBords-butikk som jeg la ut lista i, men der fikk jeg jammen ikke bytte. De hadde nemlig ikke akkurat det settet i sitt sortiment i den butikken.

- Hva er vitsen hvis man likevel må reise land og strand rundt for å bytte gavene :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...