AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Jeg er sammen med mannen i mitt liv. Har vært sammen i en del år, er begge i tidlig 30-årene, har levd livet også før vi ble sammen. Vi har felles verdier, vi gjør så mye kjekt sammen, og kjenner både på den dype elsker han følelsen samtidig som nyforelskelsen også kommer innimellom. Men, jeg har en venn som jeg ble kjent med ca samtidig som kjæresten. Har kjent han nå i snart 8 år. Som kjæresten min også har blitt kompis med etterhvert. Vi henger ikke mye sammen, men et par ganger i året og da er det høykvalitetstid. Han har også kjæreste, så ofte er vi sammen alle fire. Problemet er at jeg føler på veldig sterke følelser rundt han. Jeg har ofte tenkt at det er fordi jeg er så glad i han som venn. Men følelsene mot han føles annerledes enn mot mange andre guttevenner. Følelsene er på en måte mer intense. Han ser på meg på en måte som kjennes annerledes enn andre. Og jeg han. Og når vi har vært feks en langhelg sammen, så kjenner jeg at jeg savner han når jeg kommer hjem. Jeg tenker på han. Og så får jeg så dårlig samvittighet fordi jeg virkelig også kjenner at jeg elsker mannen min, og det er bare han jeg vil være med.. Kunne ikke tenke meg å være sammen med kompisen, eller leve livet mitt med han. Vi er for forskjellig. Men det er slitsomt å ha disse følelsene, så intense, og som jeg ikke kan dele med noen fordi jeg ikke engang forstår dem selv. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg er forvirret over hva dette er. Kan det være at jeg bare er så glad i han som venn? Eller er jeg forelsket? Eller elsker jeg han også, på en rar måte? Anonymkode: 84b6e...498
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er sammen med mannen i mitt liv. Har vært sammen i en del år, er begge i tidlig 30-årene, har levd livet også før vi ble sammen. Vi har felles verdier, vi gjør så mye kjekt sammen, og kjenner både på den dype elsker han følelsen samtidig som nyforelskelsen også kommer innimellom. Men, jeg har en venn som jeg ble kjent med ca samtidig som kjæresten. Har kjent han nå i snart 8 år. Som kjæresten min også har blitt kompis med etterhvert. Vi henger ikke mye sammen, men et par ganger i året og da er det høykvalitetstid. Han har også kjæreste, så ofte er vi sammen alle fire. Problemet er at jeg føler på veldig sterke følelser rundt han. Jeg har ofte tenkt at det er fordi jeg er så glad i han som venn. Men følelsene mot han føles annerledes enn mot mange andre guttevenner. Følelsene er på en måte mer intense. Han ser på meg på en måte som kjennes annerledes enn andre. Og jeg han. Og når vi har vært feks en langhelg sammen, så kjenner jeg at jeg savner han når jeg kommer hjem. Jeg tenker på han. Og så får jeg så dårlig samvittighet fordi jeg virkelig også kjenner at jeg elsker mannen min, og det er bare han jeg vil være med.. Kunne ikke tenke meg å være sammen med kompisen, eller leve livet mitt med han. Vi er for forskjellig. Men det er slitsomt å ha disse følelsene, så intense, og som jeg ikke kan dele med noen fordi jeg ikke engang forstår dem selv. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg er forvirret over hva dette er. Kan det være at jeg bare er så glad i han som venn? Eller er jeg forelsket? Eller elsker jeg han også, på en rar måte? Anonymkode: 84b6e...498 Elsker på din rare dumme måte , som en venn som kunne blitt det hele Anonymkode: a6466...48f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Du har valgt mannen din. Bestem deg for å legge vekk tankene om vennen din. Bruk tankene dine aktivt og velg deg de tankene som er bra for deg, ikke velg de tankene som skaper problemer for deg. Anonymkode: fed8e...eae 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Ts her. ja, jeg velger mannen hver dag, og jeg skyver vekk tankene. Skal aldri være utro, så det er ikke problemet. Det jeg egentlig ønsket å få hjelp til å forstå følelsene sånn at jeg kan jobbe med dem utfra det. Uavhengig om det er 2 uker mellom hver gang jeg ser han eller 2 år så er det akkurat de samme varme følelsene... andre som har opplevd lignende? Anonymkode: 84b6e...498
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Dere er vel bestevenner da? Kan jo savne en god venn også. Med mindre du innerst inne ønsker å pule han 🤪 Anonymkode: 4800d...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå