AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Hvordan er det mulig å ikke kjenne at musklene mine strammer rundt pikken?? Dette frustrerer meg! Anonymkode: 6e641...985
Fioljenta Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Mannen min kjenner det heller ikke alltid. Det kommer an på hvor sterke sammentrekningene mine er (jeg kjenner dem ofte sterkere enn ham), hvor jeg klemmer rundt pålen hans (ikke hele er like følsom som tuppen) og hvilken stilling vi har. Det er i alle fall min teori. 💜 I det siste har jeg lekt med en perifit som er laget for å trene bekkenbunnsmusklene (samtidig som man spiller mobilspill!). Den har to sensorene. Den som måler bekkenbunnsmusklene er bare 5-8 cm inne i skjeden. Den andre er lengre inne og plukker opp spenning i magemusklene - der har ikke jeg mye utslag akkurat. Og det er jo der tuppen av pålen ligger under samleie. Så hvis det er viktig for deg, så kanskje han kan dra seg bittelitt ut slik at sammentrekningene kommer der han er mer følsom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå