Gå til innhold

Typen min har begynt å snuse - igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Smiley99
Skrevet (endret)

Typen min har begynt å snuse igjen og denne gangen så er det fast. Helt siden vi møttes har han bare snus på fest og dagen derpå. Nå har han tydeligvis bestemt seg for å begynne for fullt igjen. Jeg synes at det er en ekstrem deal breaker, og aner ikke hvordan jeg kan gå frem for å få han til å slutte. Har prøvd å hinte om at har får dårlig ånde, at der er dyrt og ekstrem usexy. Men vet at det ikke hjelper å mase for da blir han mindre motivert. Det trigger meg faktisk så ekstrem for det er så lite attraktivt.\, og jeg blir i dårlig humør av å være rundt han når han snuser.  Hva kan jeg gjøre for å få han til å slutte? 

Endret av Smiley99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må vel ha en indre motivasjon for å endre på det. Og det kan være svært vanskelig. Du kan liksom ikke prakke på han det.. Men grunnene du nevner er jo ikke det viktigste for å ikke snuse. Det viktigste å trekke fram må jo være helsa. F.eks. kreft og hjertesykdom. Og tannhelse. Still han spørsmålet om hva han vil tenke om han blir syk om noen år? Eller prøv å få han inn på det sporet... Jeg har akkurat stilt meg selv det spørsmålet og planlegger nå å slutte å snuse. Men det hadde ingen kunnet fortalt meg.. Det måtte komme fra meg selv. 

Anonymkode: ed353...eff

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke tvinge han til å slutte. Kjæresten min klikka totalt når han fant ut at jeg hadde begynt å snuse. Jeg ga F. Han kan passe på seg selv og ikke bestemme hva jeg skal gjøre og ikke. Hvis noe så lite som snus nesten er en dealbreaker for deg, er ikke følelsene dine for han så sterke, tenker jeg. Vi er da voksne mennesker. Blir alt for dumt hvis man skal bestemme over hverandre. Du kan fortelle han hva du syns, men til syvende og sist har du faktisk ingenting du skulle ha sagt. Sorry

Anonymkode: 0ed52...ec6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...