AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Hvordan så blødningen deres ut? Jeg har én-to små prikker med blod i utfloden hver gang jeg er på do (kun i dag forløpig). Altså ingen brun eller rosafarget utflod slik jeg ofte kan få i starten av mensen. Blir jo litt håpefull! 😬 Anonymkode: 15c7b...e0f
Niny Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Det var ett rosa tørk på 6dpo. Ingenting mer. Positiv 12 og 13 dpo. Kjemisk 😭
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Med mine to første graviditeter var det to prikker i trusa - og det var det. Med nummer tre var det litt mer og det varte noen timer. Trodde det var starten på en spontanabort, men det gikk fint. Anonymkode: 3419e...92a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Jeg hadde det som en svak mens, trodde jeg hadde mensen men bare at jeg blødde lite (mye mindre enn jeg normalt gjør). Var på ca samme tidspunkt som jeg skulle hatt mensen Anonymkode: a6ae8...b78
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Det er vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, men om noen av de har noe å gjøre med at egget fester seg, er omstridt. F.eks er det ikke uvanlig med en hormonell blødning rundt tiden man venter mens, som ab beskriver over her. Men det er neppe en "festeblødning", siden egget vil ha vært festet i over én uke på det tidspunktet. Anonymkode: 25ce4...847
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, men om noen av de har noe å gjøre med at egget fester seg, er omstridt. F.eks er det ikke uvanlig med en hormonell blødning rundt tiden man venter mens, som ab beskriver over her. Men det er neppe en "festeblødning", siden egget vil ha vært festet i over én uke på det tidspunktet. Anonymkode: 25ce4...847 Én uke er vel ikke riktig? Egget kan feste seg helt opp til 12 dager etter eggløsning, altså bare to dager før forventet mens. Tror til og med det har blitt bevist egg som har festet seg så sent som 18 dpo, men det tilhører vel sjeldenhetene. Anonymkode: 15c7b...e0f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Én uke er vel ikke riktig? Egget kan feste seg helt opp til 12 dager etter eggløsning, altså bare to dager før forventet mens. Tror til og med det har blitt bevist egg som har festet seg så sent som 18 dpo, men det tilhører vel sjeldenhetene. Anonymkode: 15c7b...e0f Ja, det er et ganske stort normalvindu, så en uke blir upresist. Vil fremdeles si at blødning to uker etter eggløsning neppe er festeblødning. Jeg vet ikke nøyaktig statistikk, men vi kan jo ta utgangspunkt i at >99% av gravide vil få positiv test ved tidspunktet for forventet mens, som vil tilsi at for de aller, aller fleste fester egget seg lenge før dette tidspunktet. Anonymkode: 25ce4...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå