AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Klarte selvfølgelig miste telefonen min i bakken her om dagen. Deler av skjermen er knust nå, og jeg sendte derfor inn skademelding til Telia. Har sendt inn en tidligere på samme telefon, da var det så lite skader på den at jeg etter noen dager bestemte meg for å ikke sende den inn. Kunne jo fint klare bruke telefonen. Etter noe tid fikk jeg mail fra Gjensidige først om at skaden var registrert, men så fikk jeg en ny mail hvor det står "Vi trenger mer informasjon om skaden og kontakter deg på telefon eller e-post". Jeg har telefon med SVITSJ, så har skjermforsikring inkludert. Noen som har hatt erfaring med å sende telefon på reparasjon med Telia? Er så redd for at av en eller annen grunn, så skal ikke forsikringen gjelde siden jeg ikke "brukte" den forrige gang. 😕 Har iPhone 11, så å bytte skjerm uten forskring er jo helt ekstremt dyrt. Anonymkode: 859d3...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå