Ainaen Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Heisann!! Jeg leter sånn etter noen fine dikt om barn og babyer. Også leter jeg etter ikke akkurat et dikt, men mer ei sånn hustavle om hvordan oppdra sitt barn. Den er noe sånn som ; Oppdra ditt barn med kjærlighet, og det vil lære å elske, oppdra ditt barn med hat, og det vil lære å hate.. Noen som kjenner til dette eller andre sånne "hustavler"?? Gjerne noe til mor også. Skal lage en gave til en veninne som nettopp har født ei lita jente og jeg har så lyst til å skrive ned litt forskjellige dikt, sitater, leveregler, osv... Please hjelp meg!! PS: jeg kommer meg ikke på biblioteket før vi reiser, så det er fint om dere vet om noen nettsteder, eller har noen dikt o.l selv
Gjest MrsL Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Her er noe som kanskje passer? Også vet jeg har hørt det du leter etter mange ganger, men kan bare ikke komme på det
Lemona Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Er det dette du mener?: Et barn som får kritikk, lærer seg å fordømme. Et barn som opplever fiendtlighet, lærer seg å sloss. ........ Et barn som blir satt pris på, lærer å bli tilfreds med seg selv........... osv...... Det er vel ikke lov å legge ut hele, men send meg en pm så kan jeg sende det til deg.
Ainaen Skrevet 6. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2005 Ja, det er noe sånt. Hvordan skal jeg sende en PM? Har aldri gjort det før.
Gjest Madeleine Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Ja, det er noe sånt. Hvordan skal jeg sende en PM? Har aldri gjort det før. ← Du bare trykker på den firkanten der det står PM nede i profilen til den du ønsker å sende PM til. Jeg har også teksten så du kan få det på PM fra meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå