AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Er i uke 28 nå og de fleste bevegelsene jeg kjenner er heeelt nederst i magen (nesten tissen kjennes det ut som) og det er litt ubehagelig. Var bedre når jeg kjente sparkene på siden eller midt på magen, i stedet for denne kilinga/stikkingen nederst i magen🙈 Bytter den plass snart eller har han allerede dårlig plass i magen? Anonymkode: 6b830...197
Fonni Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Sånn har jeg det også noen dager. Kjennes ut som han prøver å sparke seg ut 🙈🙈
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har det også mye der nå om dagene, og det er skikkelig ubehagelig :s Og gjør meg redd for å bøye meg, selv om jeg vet det er irrasjonelt, det skal noe til å skvise fyren ihjel der inne bare av å ta på meg skoene. Anonymkode: 2524d...bbe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Samme her, men min gutt ligger i seteleie. Er i uke 31. Anonymkode: b6c59...a31
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Mi ligger med hodet ned, og jeg kjenner hendene hennes nederst. Er ikke godt, men heller det enn de vonde sparkene i ribbeina! Er i uke 33. Anonymkode: 30320...509
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Uke 28 her også, og jeg kjenner bevegelsene overalt foreløpig. Innimellom er de rett ned i tissen, og det er så ekkelt og ubehagelig ja! Heldigvis varer det bare noen minutter, også snur hun seg og sparker et annet sted 😄 Anonymkode: bff04...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå