AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Er det riktig at det alltid er tanken som teller når det kommer til gaver? Var innom en ‘leve billig’ gruppe på facebook der det tipses om billige gavealternativet når man ikke har penger. Ærlig talt, mye ræl. Jeg hadde heller sagt ‘beklager har ikke råd til gave’ enn å gi bort en hermetikkboks som jeg har «pyntet» ved å lime tapetrester på. På samme vis hadde jeg hatt større forståelse hvis noen ikke gav meg gave pga dårlig økonomi enn at de gav meg noe hjemmesnekra søppel som hjemmelaget lys av gamle lysrester støpt i et tomatpureglass. Ja sorry, for meg er sånt søppel. Anonymkode: f40df...977 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Jeg hadde også heller villet hatt ingen gave enn noe rart hjemmelaget man ikke har bruk for. Har vært perioder der feks studenter i familien har sagt de ikke har råd til gaver. Det et helt fair! Har selvsagt kjøpt til de uansett. Anonymkode: ec280...3f8 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Masse billig og nyttig man kan klare å kjøpe til noen, av typen forbruksvarer f.eks. Trenger ikke ty til "5 minute craft" videoer liksom 😅 Anonymkode: d11eb...495 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Skulke så gjerne sett bilder av det ts nevner! 🤣 Ja, det er søppel! Anonymkode: 53355...937 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Ha,ha, jeg står også gjerne over gaver fra voksne som ser ut som noe en unge har holdt på med i barnehagen 😄 Hjemmelagde gaver er selvfølgelig ok, men bør kanskje være noe man vet at mottakeren ønsker seg/ blir glad for. Jeg for min del ville blitt kjempeglad for hjemmestrikkede sokker og votter, utover det hadde jeg blitt glad for en pose twist eller kaffe hvis man absolutt skal gi meg gave. Jeg har alt jeg trenger, og hvis jeg skal ha noe nytt inn i hjemmet mitt så vil jeg velge det ut selv! Anonymkode: 2729f...e2a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skulke så gjerne sett bilder av det ts nevner! 🤣 Ja, det er søppel! Anonymkode: 53355...937 Skal se om jeg finner det igjen, men er det lov å legge ut screenshot her. Skal selvfølgelig anonymisere. Anonymkode: f40df...977
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde også heller villet hatt ingen gave enn noe rart hjemmelaget man ikke har bruk for. Har vært perioder der feks studenter i familien har sagt de ikke har råd til gaver. Det et helt fair! Har selvsagt kjøpt til de uansett. Anonymkode: ec280...3f8 Hele enig! Godt jeg ikke er alene. Anonymkode: f40df...977
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Masse billig og nyttig man kan klare å kjøpe til noen, av typen forbruksvarer f.eks. Trenger ikke ty til "5 minute craft" videoer liksom 😅 Anonymkode: d11eb...495 Ikke sant! Dette her var virkelig ræl, nesten så det er bedre å gi bort en pose toro tomatsuppe. Anonymkode: f40df...977
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 Å motta for eksempel en sånn "dorull-nisse" eller noe sånn. Det ser jeg overhodet ikke noe "poeng" med. Men folk som gir bort for eksempel sjokoladekake / eplekake, eller andre produkter som de har produsert selv. Sånne ting kan jeg sette virkelig pris på. Anonymkode: 76c23...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ha,ha, jeg står også gjerne over gaver fra voksne som ser ut som noe en unge har holdt på med i barnehagen 😄 Hjemmelagde gaver er selvfølgelig ok, men bør kanskje være noe man vet at mottakeren ønsker seg/ blir glad for. Jeg for min del ville blitt kjempeglad for hjemmestrikkede sokker og votter, utover det hadde jeg blitt glad for en pose twist eller kaffe hvis man absolutt skal gi meg gave. Jeg har alt jeg trenger, og hvis jeg skal ha noe nytt inn i hjemmet mitt så vil jeg velge det ut selv! Anonymkode: 2729f...e2a 😂Godt beskrevet, ser ut som noe en 4 åring har mekket sammen. Hjemmestrikk, et maleri fra noen med talent osv tas alltid imot med stor takk. Anonymkode: f40df...977
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å motta for eksempel en sånn "dorull-nisse" eller noe sånn. Det ser jeg overhodet ikke noe "poeng" med. Men folk som gir bort for eksempel sjokoladekake / eplekake, eller andre produkter som de har produsert selv. Sånne ting kan jeg sette virkelig pris på. Anonymkode: 76c23...2dd Ja det er noe annet. Det var mange som kom med forslag som hjemmelagde karameller, likør osv og det er jo kjempekoselig. Anonymkode: f40df...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå