Gå til innhold

Er det vanlig å kjenne tisselukt/ smak av tiss mens man gir blowjob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer det bare ikke. Jeg brekker meg med en gang. Det smaker STERK størknet gammel tiss.😞 Så synd fordi jeg tenner på tanken på å suge. Har forsiktig hintet til at han må vaske den, feks foreslår jeg at jeg kan suge han i dusjen, men han skjønner det ikke. Han kalte meg bare"kinky" som foreslo dusjsex. Er det vanlig at menn lukter/smaker tiss der nede? De bruker jo ikke toalettpapir når de har tisset, så jeg har forståelse for at det er slik. Men kjæresten kan dusje tidlig om morgenen og STINKE et par timer senere....... Han har veldig tykk stram forhud. Har det noe å si eller...?🤔

Anonymkode: fd41d...bc8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på samme måte som noen kvinner lukter litt strammere enn andre. 

Istedenfor å hinte så må du si det rett frem at du ønsker at han vasker seg før dere har sex. 

Anonymkode: 81bba...bac

• Liker 26
Skrevet

Æsj.

Hva med å si det litt mer direkte til han? Mannfolk er dumme og skjønner ikke hint. Jeg mistenker at mange har nedsatt luktesans også ettersom dette er et så vanlig problem.

Du må rett og slett si det til han på en fin måte. Si at du lurte på om han kan bruke intimsåpe slik at det blir bedre for deg?

Ellers har folk forskjellig styrke på kroppslukter, men TISS kan man velge om man vil lukte.

Skrevet

Jeg vil vel tro at grundig renhold kan være vanskelig om forhuden er for stram. Ellers kan det hende han ikke vasker godt nok under forhuden?

• Liker 10
Skrevet

Fortell at du ønsker ar han skal dushw først. Det gjorde jeg til eksen, han tenkte nok bare atbdet var jeg som var prippen. 

Anonymkode: 78fcc...135

• Liker 4
Skrevet
loveli skrev (4 minutter siden):

Æsj.

Hva med å si det litt mer direkte til han? Mannfolk er dumme og skjønner ikke hint. Jeg mistenker at mange har nedsatt luktesans også ettersom dette er et så vanlig problem.

Du må rett og slett si det til han på en fin måte. Si at du lurte på om han kan bruke intimsåpe slik at det blir bedre for deg?

Ellers har folk forskjellig styrke på kroppslukter, men TISS kan man velge om man vil lukte.

hvordan skal man skjønne det damer tenker, når de fan ikke klarer å si ifra om den minste ting? nek.

Det er helt normalt at det kommer noen dråper urin fra pikken og samles i trusen, når man har urinert. Det er ikke slikt at lukkemuskelen til urinrøret sitter i tuppen av pikken.
MALE_URINARY_TRACT_P05.jpg

Anonymkode: cab8e...977

• Liker 4
Skrevet

Det hender det, ja, da sier jeg bare at pikken din lukter, så du må gå og vaske den først. Han tar en kjapp vask i vasken, og to minutter senere er han ren og pen😁

Anonymkode: 61009...bd4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvordan skal man skjønne det damer tenker, når de fan ikke klarer å si ifra om den minste ting? nek.

Det er helt normalt at det kommer noen dråper urin fra pikken og samles i trusen, når man har urinert. Det er ikke slikt at lukkemuskelen til urinrøret sitter i tuppen av pikken.
MALE_URINARY_TRACT_P05.jpg

Anonymkode: cab8e...977

Men da må man jo forstå hva konsekvensen av dette er???

Eller må man faktisk fortelle menn at gammel urin som har ligget oppvarmet i boxeren i 37grader i flere timer lukter og smaker heslig? Klarer man ikke tenke seg til dette selv?

Og å dra vekk forhuden i dusjen og vaske ordentlig?

Skrevet

Hvis mannen må putte pikken sin i en munn, så bør han vel da vaske den først. Om han ikke har gjort det neste gang, så sett deg på fjeset hans og slipp en gigantisk fis og be han fortsette å slikke  ;) Klem .

Anonymkode: a549b...a26

• Liker 7
Skrevet

Helt normalt, man bruker jo tissen til å tisse med, så lenge det har blitt dusjet/vasket på ettermiddagen/kvelden er det innafor for meg hver 

Anonymkode: 2b561...386

• Liker 1
Skrevet

Eh, det ER normalt å tørke penis etter man har vært på do, mann eller ei. Ved å også "melke" penis etter urinering kvitter man seg med siste dråpen. Jeg går ikke rundt med urindråper i trusa og har aldri fått tilbakemeldinger på at jeg lukter urin. Kjæresten din må ha en ræva hygiene 🤢

/mann 27 år

Anonymkode: 6a4ce...baa

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg klarer det bare ikke. Jeg brekker meg med en gang. Det smaker STERK størknet gammel tiss.😞 Så synd fordi jeg tenner på tanken på å suge. Har forsiktig hintet til at han må vaske den, feks foreslår jeg at jeg kan suge han i dusjen, men han skjønner det ikke. Han kalte meg bare"kinky" som foreslo dusjsex. Er det vanlig at menn lukter/smaker tiss der nede? De bruker jo ikke toalettpapir når de har tisset, så jeg har forståelse for at det er slik. Men kjæresten kan dusje tidlig om morgenen og STINKE et par timer senere....... Han har veldig tykk stram forhud. Har det noe å si eller...?🤔

Hæ? Hvordan «vet» du dette?

Nå har ikke jeg snakket med kompisene mine om dette (😅), men jeg tørker før jeg pakker den på plass igjen og jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste🤔

• Liker 11
Skrevet

Kommunikasjon,  der er ordet 

Lykke til 

• Liker 3
Skrevet

Aldri hatt dette problemet, med noen av mine sexpartnere 😮
Alle har vært renslige, og vasker seg før sex. Og tørker ser etter dobesøk. (noen vasket også etter hvert dobesøk)

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

tenker fyren er både grisete som bare det og har Corona i tillegg siden han ikke kjenner lukten av urin... Ekte mannfolk skrubber skrukken minst to ganger om dagen

• Liker 4
Skrevet

Helt normalt. Vi kvinnfolk kan sikkert og lukte/smake tiss der nede hvis vi ikke har dusjet på noen timer. Jeg har sakt til mannen at jeg helst suger når han er nyvasket, og det skjønner han 😊

Anonymkode: dcaac...621

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis mannen må putte pikken sin i en munn, så bør han vel da vaske den først. Om han ikke har gjort det neste gang, så sett deg på fjeset hans og slipp en gigantisk fis og be han fortsette å slikke  ;) Klem .

Anonymkode: a549b...a26

Ingenting sier «jeg elsker deg» like godt som en solid dose passiv-aggresivitet.😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, på samme måte som noen kvinner lukter litt strammere enn andre. 

Istedenfor å hinte så må du si det rett frem at du ønsker at han vasker seg før dere har sex. 

Anonymkode: 81bba...bac

Det er jo bare 2-3 sug med masse spytt, så er både lukt og smak borte. Har aldri tenkt så nøye på det. Litt tiss er ikke så farlig. 

Skrevet

Har gitt sikkert 47263627483838 blowjobs og aldri opplevd dette.

Om jeg gir det uten dusjing rett før smaker det bare mer....kjønn på en måte. Ikke urent.

Det skal ikke bygge seg opp såpass om man dusjer ordentlig hver dag. 

Men min mann dusjer før sex uten min oppfordring, han er nok litt ekstra nøye på det.

Du får bare si det som det er.

Dusj, ordentlig. 

Anonymkode: cdc9f...bf1

• Liker 1
Skrevet
Sørlandsjenta02 skrev (4 minutter siden):

Det er jo bare 2-3 sug med masse spytt, så er både lukt og smak borte. Har aldri tenkt så nøye på det. Litt tiss er ikke så farlig. 

Eh.....nei.

Æsj. Takke meg til menn som kjenner til konseptet dusj og ordentlig underlivsvask.

Anonymkode: cdc9f...bf1

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...