Gå til innhold

Hvis du hadde klart og hatt et alter ego. Hvordan ville den personen vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke jeg er en særlig god skuespiller i lengden 🙂 så jeg ville nok ikke klart å hatt et alter ego. Men hvis jeg klarte og kunne, så ville jeg vært Céline i "side om side"  Charlotte Frogner spiller så hinsides bra og jeg ler meg ihjel. Så ulikt meg, men digger henne! Genial. Dere? 

Endret av SoWhat?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Jeg hadde hatt en som ga faen i det meste, inkludert hva folk mente om henne. Hun hadde hatt sex med hvem hun ville, ikke funnet seg i noe dritt og vært ganske motsatt av meg på de fleste områder. 

En dag skal jeg la henne ta over. 

Anonymkode: 307ef...f2e

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hm. Jeg hadde hatt en som ga faen i det meste, inkludert hva folk mente om henne. Hun hadde hatt sex med hvem hun ville, ikke funnet seg i noe dritt og vært ganske motsatt av meg på de fleste områder. 

En dag skal jeg la henne ta over. 

Anonymkode: 307ef...f2e

Hm. Er det den du egentlig vil være da? 

Jeg må bare si at jeg har ikke evnen til å skjønne at noen tar seg bær av hva andre mener om dem. Hyggelig å høre positive ting så klart, men andres  tanker kan jo aldri skade deg?  Eller andres snakk? Det er jo bare hvordan du tar det som kan være "skadelig"

Og så er det jo humor i sladder også tenker jeg. Men jeg er nok litt utenom normalen der 🙂

ønsker deg masse lykke til med å være den du vil være 🙂 stå på. Blås i andre om de ikke vil deg noe godt! 

Endret av SoWhat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...