AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Hei. Jeg har en gpunkt vibrator med sånn klump til klitoris og det er åpenbart et sexleketøy. Jeg har hatt den i ett år nå men jeg har ikke brukt den i det siste å må finne en måte å bli kvitt den på. Jeg kjøpte den på kondomeriet. Jeg har fått en jobb nå og er mye vekke og er jo redd at mamma og pappa skal finne den. De pleier å gå inn på rommet mitt for å legge nyvasket klær i skapet og kommodeskuffene mine så jeg kan ikke gjemme den der. Jeg må jobbe om kvelden og det er etter at di har komt hjem fra jobb. Jeg fjerner jo selvfølgelig batteriene men kan jeg kastw det i restavfall? Kan jeg pakke det inni noe. For eksempel en gammel genser eller en pose sånn at ingen ser det?? Anonymkode: 56775...45d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg har en gpunkt vibrator med sånn klump til klitoris og det er åpenbart et sexleketøy. Jeg har hatt den i ett år nå men jeg har ikke brukt den i det siste å må finne en måte å bli kvitt den på. Jeg kjøpte den på kondomeriet. Jeg har fått en jobb nå og er mye vekke og er jo redd at mamma og pappa skal finne den. De pleier å gå inn på rommet mitt for å legge nyvasket klær i skapet og kommodeskuffene mine så jeg kan ikke gjemme den der. Jeg må jobbe om kvelden og det er etter at di har komt hjem fra jobb. Jeg fjerner jo selvfølgelig batteriene men kan jeg kastw det i restavfall? Kan jeg pakke det inni noe. For eksempel en gammel genser eller en pose sånn at ingen ser det?? Anonymkode: 56775...45d Du må levere den til miljøstasjon/ bensinstasjon Anonymkode: a2d32...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Kasta det i restavfall. Har søppel felles med blokka så gadd ikke bry meg med å pakke det inn. Anonymkode: b4d29...f15 1
Fioljenta Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Det er småelektrisk og må kastes som det, men det finnes mange måter å bli kvitt det på. Jeg har skrevet om noen av dem her. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Som småelektrisk avfall. Finner det vel omtrent i alle butikker. Bare å legge det i en pose, så ses det ikke hva det er. Anonymkode: 3f6d8...933
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Søppel bilene tar ofte med seg små elektrisk, gå ut i morgenkåpe og lever den til søppelmannen, da har du hvertfall gitt dem en god dag 😉 Anonymkode: a2be3...878 4
ajarRun Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Jeg ville kastet den i retning Trygve Vedum Slagvold hvis han var i nærheten. Men hvis ikke hadde jeg levert den til en elektronikkbutikk eller nærmeste miljøstasjon. Dog skjønner jeg ikke hvorfor du er redd for at foreldrene dine skal se den, legg den på skrivebordet synlig for å assererte dominans. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som småelektrisk avfall. Finner det vel omtrent i alle butikker. Bare å legge det i en pose, så ses det ikke hva det er. Anonymkode: 3f6d8...933 Æsj! Jobber i dagligvare å hadde ikke blitt så glad om jeg måtte pakke ut den! Det som som regel skal kastes hos dagligvare er batterier og lyspærer! Ikke småeletrisk! Anonymkode: 51275...90e
Tiuren Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Det er vel mulig å fjerne gummidelene og levere det elektriske i "småelektrisk"?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 Kan du ikke selge den på finn? Ellers er det mange som vil gi ganske mye for en godt brukt dildo. Anonymkode: 89aab...3b4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke selge den på finn? Ellers er det mange som vil gi ganske mye for en godt brukt dildo. Anonymkode: 89aab...3b4 Tror jeg også. Siden noen kjøper brukte truser er det sikkert noen som kjøper brukte dildoer også. Ellers er det vel bare å ta den med på gjenbruksstasjonen og spørre der. Å ha sexleketøy er jo ikke akkurat så veldig originalt. Anonymkode: 97a6e...3f0
Sørlandsjenta02 Skrevet 29. november 2020 #12 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Jeg har en gpunkt vibrator med sånn klump til klitoris og det er åpenbart et sexleketøy. Jeg har hatt den i ett år nå men jeg har ikke brukt den i det siste å må finne en måte å bli kvitt den på. Jeg kjøpte den på kondomeriet. Jeg har fått en jobb nå og er mye vekke og er jo redd at mamma og pappa skal finne den. De pleier å gå inn på rommet mitt for å legge nyvasket klær i skapet og kommodeskuffene mine så jeg kan ikke gjemme den der. Jeg må jobbe om kvelden og det er etter at di har komt hjem fra jobb. Jeg fjerner jo selvfølgelig batteriene men kan jeg kastw det i restavfall? Kan jeg pakke det inni noe. For eksempel en gammel genser eller en pose sånn at ingen ser det?? Anonymkode: 56775...45d Ta det med deg på gjenvinningsstasjonen og spør de som jobber der. Tipper det skal kastes sammen med komfyrer, lamper og annet elektromateriell.
Sørlandsjenta02 Skrevet 29. november 2020 #13 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Jeg har en gpunkt vibrator med sånn klump til klitoris og det er åpenbart et sexleketøy. Jeg har hatt den i ett år nå men jeg har ikke brukt den i det siste å må finne en måte å bli kvitt den på. Jeg kjøpte den på kondomeriet. Jeg har fått en jobb nå og er mye vekke og er jo redd at mamma og pappa skal finne den. De pleier å gå inn på rommet mitt for å legge nyvasket klær i skapet og kommodeskuffene mine så jeg kan ikke gjemme den der. Jeg må jobbe om kvelden og det er etter at di har komt hjem fra jobb. Jeg fjerner jo selvfølgelig batteriene men kan jeg kastw det i restavfall? Kan jeg pakke det inni noe. For eksempel en gammel genser eller en pose sånn at ingen ser det?? Anonymkode: 56775...45d Eller, hvis den fremdeles funker helt fint kan du jo heller selge den for en billig penge eller gi den bort. Jeg betaler gjerne portoen.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 1.13): Tror jeg også. Siden noen kjøper brukte truser er det sikkert noen som kjøper brukte dildoer også. Ellers er det vel bare å ta den med på gjenbruksstasjonen og spørre der. Å ha sexleketøy er jo ikke akkurat så veldig originalt. Anonymkode: 97a6e...3f0 Ja, bl.a. på nakenprat selges disse for hundrevis av kroner, jo mer den lukter og er juicy, desto mer er den verdt. Anonymkode: 89aab...3b4
Pondus72 Skrevet 30. november 2020 #15 Skrevet 30. november 2020 Kondomeriet er pliktig til å ta avfallet i retur. På samme måte som alle andre som selger elektronikk. 1
Voksenmann40+ Skrevet 30. november 2020 #16 Skrevet 30. november 2020 ajarRun skrev (På 28.11.2020 den 22.26): Jeg ville kastet den i retning Trygve Vedum Slagvold hvis han var i nærheten. Men hvis ikke hadde jeg levert den til en elektronikkbutikk eller nærmeste miljøstasjon. Dog skjønner jeg ikke hvorfor du er redd for at foreldrene dine skal se den, legg den på skrivebordet synlig for å assererte dominans. Hva i Himmelens navn skal Trygve med en g-punktvibrator?!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #17 Skrevet 30. november 2020 Jeg kaster alt ganske tilfeldig, bryr meg ikke særlig om sortering. Jeg ville nok tatt den i matavfall eller glass, samma egentlig. Anonymkode: 0a78f...b1a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #18 Skrevet 30. november 2020 Sånt leveres tilbake til Kondomeriet e.l. Kaster du det i restavfall, er du et miljøsvin. Anonymkode: 73067...56a 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #19 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kaster alt ganske tilfeldig, bryr meg ikke særlig om sortering. Jeg ville nok tatt den i matavfall eller glass, samma egentlig. Anonymkode: 0a78f...b1a Nja, det kan føre til trøbbel i tårnet. Velger du hageavfall eller matavfall, går den jo til kompostering. Ferdig kompost selges som blomsterjord. Jeg syns nesten jeg hører naboen, fru Pedersen, der hun romsterer i bedene til våren: "Hvorfor i helvete er det en dildo i blomsterjorda?!" Nei, gå for el.avfall er de snill. Anonymkode: e825f...f6e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #20 Skrevet 30. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nja, det kan føre til trøbbel i tårnet. Velger du hageavfall eller matavfall, går den jo til kompostering. Ferdig kompost selges som blomsterjord. Jeg syns nesten jeg hører naboen, fru Pedersen, der hun romsterer i bedene til våren: "Hvorfor i helvete er det en dildo i blomsterjorda?!" Nei, gå for el.avfall er de snill. Anonymkode: e825f...f6e Men det er jo liksom ikke mitt problem om den havner i kompost. Det sparer tid og tanke om jeg bare kaster alt tilfeldig. Anonymkode: 0a78f...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå