AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Håper noen her kan reglene. Jeg er student og har eksamen, så samboer har permisjon. Men vi har også et langvarig sykt barn hjemme, så han får egentlig ikke avlastet meg. Jeg prøver å finne ut av reglene, for det er helt forferdelig å ikke få jobbet skikkelig. Jeg håper jeg består, men det hadde egentlgo vært bedre å ta det igjen på et senere tidspunkt... Anonymkode: 4ba26...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Lever blankt eller legeerklæring så kan du konte? Anonymkode: acb7c...16f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lever blankt eller legeerklæring så kan du konte? Anonymkode: acb7c...16f Men gjelder legeerklæring i slike tilfeller? Må legen min ha legeerklæring på det syke barnet isåfall? Anonymkode: 4ba26...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men gjelder legeerklæring i slike tilfeller? Må legen min ha legeerklæring på det syke barnet isåfall? Anonymkode: 4ba26...6c5 Ja, du får konte dersom du har gyldig fravær. Nå tenker jeg ikke på at du har fravær på grunn av ditt syke barn, men at du er syk. Hos oss kan du for tiden sende inn egenmelding hvis du er borte på eksamensdagen, men ikke sikkert alle universiteter opererer slik, mulig du må ha erklæring fra legen om at du er syk hvis universitetet krever det. Anonymkode: acb7c...16f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Om du har små barn tror jeg du kan få barnepass via samskipnaden. Sjekk det opp! Anonymkode: b3e54...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå