Marty94 Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 (endret) . Endret 29. november 2020 av Marty94
Marty94 Skrevet 28. november 2020 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2020 (endret) . Endret 29. november 2020 av Marty94 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Marty94 skrev (1 time siden): Jeg skal forresten få hjelp å ta tak i sjalusien min og kontrollere mine følelser selv og han vet dette. Vi snakker fortsatt men jeg er så fæl på å sende spm til bruddet hele tiden.. klarer ikke å la være. Han er veldig viktig for meg.. kan også legge til at i starten av forholde så var han helt obsessed med meg. Han sier han gir så mye når han er forelska og når den forelskelsa gir seg så er han tom på en måte. Noe som ligger i den personlighetsforstyrrelsa tror han siden han har vært sånn ved alle sine forhold. Men han var værre med meg å mer engasjert i forholde med meg. Det høres jo nærmest ut som problemet her er DEG og ikke han. Høres jo ut som du er den ustabile Med borderline Som du sier. Veldig opp å ned i følelser. Du klarer ikke styre følelsene dine... du utagerer på han, anklager han og til og med slår han! selvfølgelig vil han ikke være med deg mer. Jo mer du skriver til han også jo mer kommer han til å trekke seg unna. Ikke ha noe som helst kontakt med han på en måte eller to i hvertfall. Han vil ikke mer og du må respektere det. Ta heller tak i deg selv og din tankegang. innlegget var også bare slitsomt å lese uten avsnitt Anonymkode: c5039...bf8 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Høres ut som dere begge trenger hjelp og å rydde opp i både følelser, reaksjonsmønstre og tanker. Du slo ham, og du greier ikke å oppføre deg normalt, behandle ham slik du ønsker eller å holde følelsene dine på et stabilt nivå. Du er ærlig om det, så det er håp om å få orden på ting. Men jeg vil anbefale deg å søke deg hjelp - jeg oppførte meg litt slik du gjorde når jeg var yngre, og jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse- det du kaller borderline. Om han i tillegg sliter med det samme, så blir det et ekstremt vanskelig forhold om dere finner tilbake til hverandre. Så dette bør du absolutt få under kontroll. Anonymkode: ddbff...f6f 5
flygefisk1 Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det høres jo nærmest ut som problemet her er DEG innlegget var også bare slitsomt å lese uten avsnitt Anonymkode: c5039...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå