Letti Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Er bedt i førtiårslag på skogsfest!! I lavo som rommer hundre mennesker....Vi blir ca 70 stk og antrekket er : skogstøy, inne- utebruk! Skal være leker og dans....(Jeg hater leker...... ) Ikke meningen og ta sorgene på forskudd, men liker og være sosial på den ene festen jeg er på, kunne prate med folk og bare sitte og kose meg.....Ikke leke som jeg gjør daglig med ungene....... Hva i alle dager skal jeg ha på meg? Dette er første helgen i sept og jeg fryser støtt......Har en svart grei bukse og flere mulige gensere, men kunne tenke meg og være "skikkelig" kledd for skogstur.... Noen ideer????
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Ja, ta på deg stillongs, utebukse, tykk genser og høyhalser, en lue til kvelden og en god jakke + gode sko. Er det i skogen så er det i skogen. Feiret min kusines bursdag på samme måten og vi var godt kledd alle sammen, hadde ikke orket annet
Letti Skrevet 6. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2005 Kjempeflott...Var akkurat det jeg tenkte og bruke, men var litt i tvil om det passet seg. Var i bryllupet deres og hadde et antrekk i kirken, blå bukse og jakke (sett) og bruden målte meg fra topp til tå. Hun tenkte helt sikkert at det antrekket ikke var bra nok for hennes bryllup. Men den kjolen jeg skulle ha i selve bryllupet (festen) var så "veldig bryllup", at den ville jeg ikke gå i kirken med..... Så da er det ikke lett og vite hva man skal ha på en skogsfest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå