Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Obs! Litt udelikate detaljer følger (ingen bilder altså 😅).

Har vanligvis en syklus på cirka 45 dager.

Testet positiv på el-test for 12 dager siden og vi hadde sex den dagen + noen dager etter at jeg testet negativ.

Forventet mens er egentlig ikke før rundt den 10. desember - men i dag så har jeg fått det som kan ligne på mensen. Klart og tydelig rødt blod. Føles dog annerledes enn mensen slik jeg er vant til at den er de første dagene - men likevel.

Har lest litt om festeblødninger, men at det kun er enten brunt blod eller såvidt synlige rosa flekker.

Er det noen her som har hatt festeblødning og som kan dele erfaring om hvordan det var?

Blir veldig takknemlig for alle svar ❤️

Anonymkode: f0ae2...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang lutealfase har du?😯 

Hvis EL var for 12 dager siden så tenker jeg at det er like sannsynlig at det er mensen som kommer nå?

Samtidig er det jo vanlig med blødninger tidlig i sv.sk. ta en test, den vil kanskje gi utslag nå.

Anonymkode: 90024...69d

Skrevet

Jeg har opplevd festeblødning èn gang på de 7 gangene jeg har blitt gravid. Det skjedde på 9 dpo, og da jeg skulle tørke meg etter tissing kom det en god del blod på papiret. Knall rødt. Jeg tørket meg febrilsk videre, men det var ikke mer. Og to dager senere testet jeg svakt positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...