Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Skal på en slags fest med div. klesmerker og sponsorer i dag og jeg er ikke så bevandret i den verdenen (har bare vært på et par stykker og drukket meg så full at jeg begynner å glemme at jeg ser så kjedelig ut i forhold til de andre). De merkene som ble nevnt er ikke klær jeg har i skapet, så jeg får ikke kledd meg helt i den stilen (litt mote.no-stil tror jeg). Men; hva skal jeg ha på meg? Det var visst litt småpyntet stil der... Men jeans går visst greit (de fører jenas disse menneskene, så det skulle bare mangle). Venninnen min snakket noe om stiletthæler/støvletter, så må jo satse på noe sånt... vil IKKE se ut om "last year"... Det er visst noen kjekkaser der også
sixx Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Det er visst noen kjekkaser der også Brudekjole? :klø: (det begynner jo å haste hvis du skal få lov å ha dobbeltseng).
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Bare VISSTE det ville komme no bøll fra deg... Jeg sliter nå - og den eneste fine buksen min ligger innsmurt i no kjerringrådklin før neste vask... Ellers har jeg en slags hip-hop-bukse, men den passer best hvis jeg skal på sånn type fest og tror det bare er "oss" der i dag...
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Spør på mote.no? Hehe, kunne ikke dy meg
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #5 Skrevet 5. august 2005 se i dagboken min, jeg nevnte det der tidligere i dag
sixx Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Hvis du snart ikke kommer deg av gårde...så kan du ta på nattkjole. Treiging.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #7 Skrevet 5. august 2005 Båten dit kommer ikke før ti. Jeg bor rett i nærheten, så jeg drar dit rundt halv elleve. Hah, så det så. Er forresten spennende forberedelser å følge i dagboken min nå, sminken har akkurat skilt seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå