Gå til innhold

Blir du med på en vennlig laike-innsats på instagram?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har i perioder tatt for meg av spesielle tema som folk legger ut bilder av og som jeg også er interessert i å se inspirasjoner om og nå for tiden er det alt som vanlige folk legger ut bilder av, som har med juleforberedelsene deres å gjøre. Massevis av flinke bakere for eksempel og dem tar jeg for meg fra kant nå for tiden. Klart at de skal få en tommelopp fra meg, selv om jeg ikke får smakt på godsakene. Blir du med på å glede et medmenneske på nett? Kanskje også en liten hyggelig kommentar skriftlig ved bildene deres? Jeg vedder på at det blir tatt i mot med positive tanker der ute.  

#Pay It Forward  = Vi får fine synsinntrykk og gir hyggelig tilbakemelding videre. Yes? :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare søk der inne på alle typer stikkord som har med jul/baking, gaver eller hva som helst å gjøre. 
Kan være delfiakake, Sarah Bernard, kransekake....julekake eller alt det gode du selv kunne ha tenkt deg 
å se fine bilder av. Juledekorasjoner. Strikk eller søm. Lysstøping. . . :jepp:  La fantasien få blomstre!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Bare søk der inne på alle typer stikkord som har med jul/baking, gaver eller hva som helst å gjøre. 
Kan være delfiakake, Sarah Bernard, kransekake....julekake eller alt det gode du selv kunne ha tenkt deg 
å se fine bilder av. Juledekorasjoner. Strikk eller søm. Lysstøping. . . :jepp:  La fantasien få blomstre!

Nå har jeg allerede gjort det 😊 skal se litt mer i kveld 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg så godt som hver dag, men jeg kan godt kommentere litt ekstra i dag. Det er fint å få kommentarer og likes, det synes jeg selv også når jeg legger ut noe jeg har laget. Jeg blir ekstra imponert over de som tar seg tid til å dele matoppskrifter og tutorials på ditt og datt. Klart de må få en hyggelig kommentar  :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...