Gå til innhold

Takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå gå i gang med å skrive på takkekortene, og er fryktelig usikker på hva jeg skal skrive til de forskjellige. tenker da ikke på familie og venner, men de andre kontaktene man har hatt/hjelp.

Hva kan vi skrive til disse?

* brudesalongen som hjalp oss med klærne

* blomsterbutikken

* toastmasteren

* bryllupsfotografen

* kokken

* brudevalsinstruktøren

???

Blir veldig takknemlig for svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det kanskje en side hvor man kan få litt hjelp til dette mon tro?.. :roll:

Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke helt hvorfor dere skal sende takkekort til de. De har jo hjelpt dere for betaling regner jeg med. Er det noen som ikke har tatt seg betalt, ville jeg bare skrevet tusen takk for hjelpen med det ene eller andre i forbindelsen med bryllupet vårt. Men å sende takkekort til de som får betalt, ville ikke jeg ha gjort. de har tross alt bare gjort jobben sin.

Endret av Piper
Skrevet

Sant nok, de har bare gjort jobben sin. Men jeg ser mange som har takkekort hengende - f.eks. hos blomsterbutikken, brudesalongen, etc.

Du kan vel bare skrive noe helt generelt? A la "tusen takk for hjelpen med brudekjolen" etc.. Eller (hvis dette stemmer) - "Tusen takk for en nydelig bukett - den fikk SÅÅÅÅ mye skryt.." etc..

forøvrig er jeg litt enig med Piper. Hadde ikke giddet å skrive takkekort med mindre jeg virkelig følte jeg hadde fått noe spesielt av butikke. Veldig god service/kontakt med de som jobber der, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...