Gå til innhold

Hvilke poteter liker du best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg skal ha poteter til en biff velger jeg ofte morenepoteter. Til stappe bruker jeg mandelpoteter og ellers er det litt hipps om happ hva jeg foretrekker. Skal jeg lage raspeball går jeg etter størrelse, jo større poteten er jo fortere går det å skrelle den. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de lettilgjengelige synes jeg Folva scorer høyt. Den er sjelden (eller aldri?) bitter på smak.

Men det finnes spesialpoteter som har mer smak og er enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandelpotet som nummer 1 og nypotet som 2. Men som potetelsker så vil jeg påstå at jeg aldri har smakt en potetsort jeg ikke likte. 

Anonymkode: cfeea...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulløye er favoritten.  Troll er en god nummer to.  Mandelpotet til visse retter, men må ikke være for små.  Jeg foretrekker melne potetsorter.  

Sorter som Asterix og Beate er for faste/bløte for meg.  De tidligste nypotetene synes jeg heller ikke er gode.  Tror de er gjødslet hardt og at dette er grunnen til at de er så bløte.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypotet.

Amandine er godt, men tenker det er helt unødvendig å importere poteter til Norge fra Frankrike.

Anonymkode: 573e3...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 16.42):

det er ikke en potetsort

Anonymkode: 8755c...65d

Det er vel heller ikke "økologiske poteter" og "nypoteter" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asterix er best til hverdags synes jeg.  Til fest så kommer det litt an på hvilken mat det skal være til, men liker godt mandelpoteter eller perlepoteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på hvordan og til hva de serveres. Jeg bruker mandelpoteter til potetstappe, og også melne poteter til retter med smeltet smør. Skal jeg steke så må jeg bruke faste poteter som fks Beate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så veldig mye på merker, men er synes små poteter smaker mye mer og bedre enn store. Jeg kjøper derfor mest poteter i løsvekt så jeg kan plukke selv.

Anonymkode: 8b477...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amadine og mandelpotet, kjøper stort sett aldri noe annet. Nypotet er også godt, men foretrekker Amadine

Anonymkode: 162c2...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (21 minutter siden):

Det er vel heller ikke "økologiske poteter" og "nypoteter" 

Søtpotet er ikke i potetfamilien,det er nypotet og økologisk

Anonymkode: 1a4e1...0e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel omtrent samme smak uansett! 1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̡̧̢̨̡̨̧̡̡̢̨̡̡̧̡̨̢̡̢̧̢̨̢̡̧̨̛̣̺̙̠͔͇̠͇̜̘̬̩͓̭̳͔̭͇̻̞̥̞̘̬̮̩̟̭̹̫͍͙̙̰͇̳͙̠̝̤̰͎̰̦͓̳͔̥͕͔̞̖̙̯̤͕̹͈̗͉̻̜̭̣̱͕̠̫̠̣͇͙̘̥͓̦̠͇̤̲͉̖̳͕͓̜̬͍͖̻͔͖̜̪̲͇͈͚̠̩͖̣̼̹̮̼̺͕̻̰̲̙̳̱͓͚̯̗͎̦̭̺͍̫̪̤̤̟̜̲̣̼̥̱̣̙̝͓̝̟̜̯̗̤͙̺̣̫̯͖̱̺̝͉̣͙̻̜̪͎̘̥͇̭̩̞̠̲͕̪̙̝̗̯͓̫̭̻͖͓̤̭̗̤͈̘̫͎̹̺͚̣͇̞̜̰̱̝͈̞̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂̌́̀̀̈́̈́̽̔̉̌̃̿̓̋́͋̏͑̔̇̎̌̃͐͛͂͋͗̐̏̎̀͂̍̋̽͒͗͊̄̋̋̆̐̽̇́͂̒̅̂̓̂̂̾̇̈́͛͘͘̚̚̚͘͜͜͜͜͜͜͜͝͠͝͝ͅͅͅͅͅͅ0̵̡̡̧̡̡̨̧̧̢̡̢̢̨̡̧̡̰͖̖͚̲̗̦̗̥̜͕̝̩͎̼̗͍͉̗̰͉̩̪͇̞̦̣͔̰̤͖̬̠̟̯̱̟̳͔̳̞̞̟̠̪͖̥̝͕̞̯͙͉̳̫̯͇̝̹̳̹̰͎͕͔̩̺͓̻̬͙̰̟̗̘̫͉̟̪͎̮̪̦̺͈͉̖̳͇͍̮̲̰̹͚̰̜̻̥̮̳̞̘̖͓̞̻̥̭̲͎͓̯̤͍̯̮̖̮̬̞͓͕̲̠̼̰͖̖͓̱̖̦͈͔͈̼͍̥̙̗̣̞͓͙̮̤̺͕̪͉͖̙̞̜̹̩̙̹̬̯͕̪̝̳̩͖͚̟͉̼̬̳͖̬̟̬̐̏̈́͗̂̎̊͑̀͑̏͒͋͋̈́̓͂͛͌̓͛̀͆̐̈́͗͆̈́̄͐̈́̒̾̀̂͐́͘̚͜͜͜͜͜͜͜͝͝ͅͅͅͅͅͅ1̴̨̛̛͎̠͔͉̦͓̩͖̲̼͎̭̩͕̲̯̈́̓̀̎̋͋̂́́́͂͑̆̀͆͗̓̊͂̏͊͂̀̿͋͘͜͝͝1̸̨̢̧̢̧̨̡̢̨̡̡̧̢̨̢̢̨̦͍̯̥̩̬̹̺̰̳͓̭͓̹̻̳̠̣̖̤̟͈̠̻̗̲̻͚̫̩͚̲̥̻͉̩͙͈̯̰̹͎̪̼̣͎̩̗̣̤̠͇͓̜͕̼̩͚̫͕̮͖̼̙͍͚̹͖͎̥͚͈̯͇͉͚̻͖͎͎̲͙̳̺͓͔̖͓̻̱͔̣͙̪̞̺̗̲̘̟͓̦͙̤̟̖̦͔͖̹̰͎̮͍͇̮̥̜͉͇͕͇͎̣̗̦̰͈̗̝̝̣̞̼͈͍̤̪̣͚̩͍̱̫͔̪̖͕̯̹̱̻̫͇̙͔̗͎̯̥̤̖͕͕̤̠͔͇̳̻̲̞͕̮̼̖̦̜͍̠̙̭̼͕̬̼̙̝̓̇̀̋̆̇͂̉̀̿̈́͛͑̓͒̉̉͆̽͆̀̒̈́̑̀͐̐̏̄̎͊̔̈́͗̀̓͗̃̐̀̓͛̏́̿̍̽́̂́̎̂̈́́̓̾͆̊͐̄͋͊̋͛̎͋͐̌̐̂̔́͐̌̓̏̉͛̈́̀̊̉̀̀̑͗̅̈́̄͗̈́͐͐̐̌͂̾͆͘̚͘͘̚̚̕͜͜͜͜͜͜͝͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅ1̷̛̛͑̋̓͛̑̈́̃̋͑͌͊̈́́̒̎͋̋̊̀̋̎͌͌̈͛͛͋̎̓̈̉͑͆̂́̈̒́̅̒́̇̒͆̈́̊̍̊̄̐̆̂̀̈̀̔͋̈́̿͂̎̆̀͊̀̒͆̔̐̐̋̓̑̅̿̋̈̐̓̓̒̍̅̏̌̆̒̓̌̾̇̀͐̈́̂̉͐͛͋̾̋̎̍̄̃̒̂̉̊̚̚̕̚͘̚̚̚̚͝͠͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̕͘͠͠0̵̡̧̢̨̡̨̧̡̡̢̨̡̡̧̡̨̢̡̢̧̢̨̢̡̧̨̛̣̺̙̠͔͇̠͇̜̘̬̩͓̭̳͔̭͇̻̞̥̞̘̬̮̩̟̭̹̫͍͙̙̰͇̳͙̠̝̤̰͎̰̦͓̳͔̥͕͔̞̖̙̯̤͕̹͈̗͉̻̜̭̣̱͕̠̫̠̣͇͙̘̥͓̦̠͇̤̲͉̖̳͕͓̜̬͍͖̻͔͖̜̪̲͇͈͚̠̩͖̣̼̹̮̼̺͕̻̰̲̙̳̱͓͚̯̗͎̦̭̺͍̫̪̤̤̟̜̲̣̼̥̱̣̙̝͓̝̟̜̯̗̤͙̺̣̫̯͖̱̺̝͉̣͙̻̜̪͎̘̥͇̭̩̞̠̲͕̪̙̝̗̯͓̫̭̻͖͓̤̭̗̤͈̘̫͎̹̺͚̣͇̞̜̰̱̝͈̞̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂̌́̀̀̈́̈́̽̔̉̌̃̿̓̋́͋̏͑̔̇̎̌̃͐͛͂͋͗̐̏̎̀͂̍̋̽͒͗͊̄̋̋̆̐̽̇́͂̒̅̂̓̂̂̾̇̈́͛͘͘̚̚̚͘͜͜͜͜͜͜͜͝͠͝͝ͅͅͅͅͅͅ0̵̡̡̧̡̡̨̧̧̢̡̢̢̨̡̧̡̰͖̖͚̲̗̦̗̥̜͕̝̩͎̼̗͍͉̗̰͉̩̪͇̞̦̣͔̰̤͖̬̠̟̯̱̟̳͔̳̞̞̟̠̪͖̥̝͕̞̯͙͉̳̫̯͇̝̹̳̹̰͎͕͔̩̺͓̻̬͙̰̟̗̘̫͉̟̪͎̮̪̦̺͈͉̖̳͇͍̮̲̰̹͚̰̜̻̥̮̳̞̘̖͓̞̻̥̭̲͎͓̯̤͍̯̮̖̮̬̞͓͕̲̠̼̰͖̖͓̱̖̦͈͔͈̼͍̥̙̗̣̞͓͙̮̤̺͕̪͉͖̙̞̜̹̩̙̹̬̯͕̪̝̳̩͖͚̟͉̼̬̳͖̬̟̬̐̏̈́͗̂̎̊͑̀͑̏͒͋͋̈́̓͂͛͌̓͛̀͆̐̈́͗͆̈́̄͐̈́̒̾̀̂͐́͘̚͜͜͜͜͜͜͜͝͝ͅͅͅͅͅͅ1̴̨̛̛͎̠͔͉̦͓̩͖̲̼͎̭̩͕̲̯̈́̓̀̎̋͋̂́́́͂͑̆̀͆͗̓̊͂̏͊͂̀̿͋͘͜͝͝1̸̨̢̧̢̧̨̡̢̨̡̡̧̢̨̢̢̨̦͍̯̥̩̬̹̺̰̳͓̭͓̹̻̳̠̣̖̤̟͈̠̻̗̲̻͚̫̩͚̲̥̻͉̩͙͈̯̰̹͎̪̼̣͎̩̗̣̤̠͇͓̜͕̼̩͚̫͕̮͖̼̙͍͚̹͖͎̥͚͈̯͇͉͚̻͖͎͎̲͙̳̺͓͔̖͓̻̱͔̣͙̪̞̺̗̲̘̟͓̦͙̤̟̖̦͔͖̹̰͎̮͍͇̮̥̜͉͇͕͇͎̣̗̦̰͈̗̝̝̣̞̼͈͍̤̪̣͚̩͍̱̫͔̪̖͕̯̹̱̻̫͇̙͔̗͎̯̥̤̖͕͕̤̠͔͇̳̻̲̞͕̮̼̖̦̜͍̠̙̭̼͕̬̼̙̝̓̇̀̋̆̇͂̉̀̿̈́͛͑̓͒̉̉͆̽͆̀̒̈́̑̀͐̐̏̄̎͊̔̈́͗̀̓͗̃̐̀̓͛̏́̿̍̽́̂́̎̂̈́́̓̾͆̊͐̄͋͊̋͛̎͋͐̌̐̂̔́͐̌̓̏̉͛̈́̀̊̉̀̀̑͗̅̈́̄͗̈́͐͐̐̌͂̾͆͘̚͘͘̚̚̕͜͜͜͜͜͜͝͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅ1̷̛̛͑̋̓͛̑̈́̃̋͑͌͊̈́́̒̎͋̋̊̀̋̎͌͌̈͛͛͋̎̓̈̉͑͆̂́̈̒́̅̒́̇̒͆̈́̊̍̊̄̐̆̂̀̈̀̔͋̈́̿͂̎̆̀͊̀̒͆̔̐̐̋̓̑̅̿̋̈̐̓̓̒̍̅̏̌̆̒̓̌̾̇̀͐̈́̂̉͐͛͋̾̋̎̍̄̃̒̂̉̊̚̚̕̚͘̚̚̚̚͝͠͠

Anonymkode: cb4c2...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...