AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #21 Del Skrevet 28. november 2020 Pimpernell og troll. Anonymkode: 6bbd8...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #22 Del Skrevet 28. november 2020 Småpoteter! Anonymkode: 1cf68...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 28. november 2020 #23 Del Skrevet 28. november 2020 Søtpoteter, hvis de teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. november 2020 #24 Del Skrevet 28. november 2020 Hvis jeg skal ha poteter til en biff velger jeg ofte morenepoteter. Til stappe bruker jeg mandelpoteter og ellers er det litt hipps om happ hva jeg foretrekker. Skal jeg lage raspeball går jeg etter størrelse, jo større poteten er jo fortere går det å skrelle den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 28. november 2020 #25 Del Skrevet 28. november 2020 Av de lettilgjengelige synes jeg Folva scorer høyt. Den er sjelden (eller aldri?) bitter på smak. Men det finnes spesialpoteter som har mer smak og er enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brødfjølvarianten Skrevet 28. november 2020 #26 Del Skrevet 28. november 2020 Amadine-poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #27 Del Skrevet 28. november 2020 Mandelpotet som nummer 1 og nypotet som 2. Men som potetelsker så vil jeg påstå at jeg aldri har smakt en potetsort jeg ikke likte. Anonymkode: cfeea...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 28. november 2020 #28 Del Skrevet 28. november 2020 Gulløye er favoritten. Troll er en god nummer to. Mandelpotet til visse retter, men må ikke være for små. Jeg foretrekker melne potetsorter. Sorter som Asterix og Beate er for faste/bløte for meg. De tidligste nypotetene synes jeg heller ikke er gode. Tror de er gjødslet hardt og at dette er grunnen til at de er så bløte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 28. november 2020 #29 Del Skrevet 28. november 2020 Mandelpotet og nypotet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #30 Del Skrevet 29. november 2020 Nypotet. Amandine er godt, men tenker det er helt unødvendig å importere poteter til Norge fra Frankrike. Anonymkode: 573e3...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. november 2020 #31 Del Skrevet 29. november 2020 Kerrs pink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 29. november 2020 #32 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 16.42): det er ikke en potetsort Anonymkode: 8755c...65d Det er vel heller ikke "økologiske poteter" og "nypoteter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 29. november 2020 #33 Del Skrevet 29. november 2020 Asterix er best til hverdags synes jeg. Til fest så kommer det litt an på hvilken mat det skal være til, men liker godt mandelpoteter eller perlepoteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. november 2020 #34 Del Skrevet 29. november 2020 Det kommer an på hvordan og til hva de serveres. Jeg bruker mandelpoteter til potetstappe, og også melne poteter til retter med smeltet smør. Skal jeg steke så må jeg bruke faste poteter som fks Beate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #35 Del Skrevet 29. november 2020 Ser ikke så veldig mye på merker, men er synes små poteter smaker mye mer og bedre enn store. Jeg kjøper derfor mest poteter i løsvekt så jeg kan plukke selv. Anonymkode: 8b477...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilda Skrevet 29. november 2020 #36 Del Skrevet 29. november 2020 Bakt potet. Samme hvilken potet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #37 Del Skrevet 29. november 2020 Amadine og mandelpotet, kjøper stort sett aldri noe annet. Nypotet er også godt, men foretrekker Amadine Anonymkode: 162c2...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #38 Del Skrevet 29. november 2020 Pappi skrev (21 minutter siden): Det er vel heller ikke "økologiske poteter" og "nypoteter" Søtpotet er ikke i potetfamilien,det er nypotet og økologisk Anonymkode: 1a4e1...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #39 Del Skrevet 6. desember 2020 Er vel omtrent samme smak uansett! 1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̡̧̢̨̡̨̧̡̡̢̨̡̡̧̡̨̢̡̢̧̢̨̢̡̧̨̛̣̺̙̠͔͇̠͇̜̘̬̩͓̭̳͔̭͇̻̞̥̞̘̬̮̩̟̭̹̫͍͙̙̰͇̳͙̠̝̤̰͎̰̦͓̳͔̥͕͔̞̖̙̯̤͕̹͈̗͉̻̜̭̣̱͕̠̫̠̣͇͙̘̥͓̦̠͇̤̲͉̖̳͕͓̜̬͍͖̻͔͖̜̪̲͇͈͚̠̩͖̣̼̹̮̼̺͕̻̰̲̙̳̱͓͚̯̗͎̦̭̺͍̫̪̤̤̟̜̲̣̼̥̱̣̙̝͓̝̟̜̯̗̤͙̺̣̫̯͖̱̺̝͉̣͙̻̜̪͎̘̥͇̭̩̞̠̲͕̪̙̝̗̯͓̫̭̻͖͓̤̭̗̤͈̘̫͎̹̺͚̣͇̞̜̰̱̝͈̞̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂̌́̀̀̈́̈́̽̔̉̌̃̿̓̋́͋̏͑̔̇̎̌̃͐͛͂͋͗̐̏̎̀͂̍̋̽͒͗͊̄̋̋̆̐̽̇́͂̒̅̂̓̂̂̾̇̈́͛͘͘̚̚̚͘͜͜͜͜͜͜͜͝͠͝͝ͅͅͅͅͅͅ0̵̡̡̧̡̡̨̧̧̢̡̢̢̨̡̧̡̰͖̖͚̲̗̦̗̥̜͕̝̩͎̼̗͍͉̗̰͉̩̪͇̞̦̣͔̰̤͖̬̠̟̯̱̟̳͔̳̞̞̟̠̪͖̥̝͕̞̯͙͉̳̫̯͇̝̹̳̹̰͎͕͔̩̺͓̻̬͙̰̟̗̘̫͉̟̪͎̮̪̦̺͈͉̖̳͇͍̮̲̰̹͚̰̜̻̥̮̳̞̘̖͓̞̻̥̭̲͎͓̯̤͍̯̮̖̮̬̞͓͕̲̠̼̰͖̖͓̱̖̦͈͔͈̼͍̥̙̗̣̞͓͙̮̤̺͕̪͉͖̙̞̜̹̩̙̹̬̯͕̪̝̳̩͖͚̟͉̼̬̳͖̬̟̬̐̏̈́͗̂̎̊͑̀͑̏͒͋͋̈́̓͂͛͌̓͛̀͆̐̈́͗͆̈́̄͐̈́̒̾̀̂͐́͘̚͜͜͜͜͜͜͜͝͝ͅͅͅͅͅͅ1̴̨̛̛͎̠͔͉̦͓̩͖̲̼͎̭̩͕̲̯̈́̓̀̎̋͋̂́́́͂͑̆̀͆͗̓̊͂̏͊͂̀̿͋͘͜͝͝1̸̨̢̧̢̧̨̡̢̨̡̡̧̢̨̢̢̨̦͍̯̥̩̬̹̺̰̳͓̭͓̹̻̳̠̣̖̤̟͈̠̻̗̲̻͚̫̩͚̲̥̻͉̩͙͈̯̰̹͎̪̼̣͎̩̗̣̤̠͇͓̜͕̼̩͚̫͕̮͖̼̙͍͚̹͖͎̥͚͈̯͇͉͚̻͖͎͎̲͙̳̺͓͔̖͓̻̱͔̣͙̪̞̺̗̲̘̟͓̦͙̤̟̖̦͔͖̹̰͎̮͍͇̮̥̜͉͇͕͇͎̣̗̦̰͈̗̝̝̣̞̼͈͍̤̪̣͚̩͍̱̫͔̪̖͕̯̹̱̻̫͇̙͔̗͎̯̥̤̖͕͕̤̠͔͇̳̻̲̞͕̮̼̖̦̜͍̠̙̭̼͕̬̼̙̝̓̇̀̋̆̇͂̉̀̿̈́͛͑̓͒̉̉͆̽͆̀̒̈́̑̀͐̐̏̄̎͊̔̈́͗̀̓͗̃̐̀̓͛̏́̿̍̽́̂́̎̂̈́́̓̾͆̊͐̄͋͊̋͛̎͋͐̌̐̂̔́͐̌̓̏̉͛̈́̀̊̉̀̀̑͗̅̈́̄͗̈́͐͐̐̌͂̾͆͘̚͘͘̚̚̕͜͜͜͜͜͜͝͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅ1̷̛̛͑̋̓͛̑̈́̃̋͑͌͊̈́́̒̎͋̋̊̀̋̎͌͌̈͛͛͋̎̓̈̉͑͆̂́̈̒́̅̒́̇̒͆̈́̊̍̊̄̐̆̂̀̈̀̔͋̈́̿͂̎̆̀͊̀̒͆̔̐̐̋̓̑̅̿̋̈̐̓̓̒̍̅̏̌̆̒̓̌̾̇̀͐̈́̂̉͐͛͋̾̋̎̍̄̃̒̂̉̊̚̚̕̚͘̚̚̚̚͝͠͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̕͘͠͠0̵̡̧̢̨̡̨̧̡̡̢̨̡̡̧̡̨̢̡̢̧̢̨̢̡̧̨̛̣̺̙̠͔͇̠͇̜̘̬̩͓̭̳͔̭͇̻̞̥̞̘̬̮̩̟̭̹̫͍͙̙̰͇̳͙̠̝̤̰͎̰̦͓̳͔̥͕͔̞̖̙̯̤͕̹͈̗͉̻̜̭̣̱͕̠̫̠̣͇͙̘̥͓̦̠͇̤̲͉̖̳͕͓̜̬͍͖̻͔͖̜̪̲͇͈͚̠̩͖̣̼̹̮̼̺͕̻̰̲̙̳̱͓͚̯̗͎̦̭̺͍̫̪̤̤̟̜̲̣̼̥̱̣̙̝͓̝̟̜̯̗̤͙̺̣̫̯͖̱̺̝͉̣͙̻̜̪͎̘̥͇̭̩̞̠̲͕̪̙̝̗̯͓̫̭̻͖͓̤̭̗̤͈̘̫͎̹̺͚̣͇̞̜̰̱̝͈̞̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂̌́̀̀̈́̈́̽̔̉̌̃̿̓̋́͋̏͑̔̇̎̌̃͐͛͂͋͗̐̏̎̀͂̍̋̽͒͗͊̄̋̋̆̐̽̇́͂̒̅̂̓̂̂̾̇̈́͛͘͘̚̚̚͘͜͜͜͜͜͜͜͝͠͝͝ͅͅͅͅͅͅ0̵̡̡̧̡̡̨̧̧̢̡̢̢̨̡̧̡̰͖̖͚̲̗̦̗̥̜͕̝̩͎̼̗͍͉̗̰͉̩̪͇̞̦̣͔̰̤͖̬̠̟̯̱̟̳͔̳̞̞̟̠̪͖̥̝͕̞̯͙͉̳̫̯͇̝̹̳̹̰͎͕͔̩̺͓̻̬͙̰̟̗̘̫͉̟̪͎̮̪̦̺͈͉̖̳͇͍̮̲̰̹͚̰̜̻̥̮̳̞̘̖͓̞̻̥̭̲͎͓̯̤͍̯̮̖̮̬̞͓͕̲̠̼̰͖̖͓̱̖̦͈͔͈̼͍̥̙̗̣̞͓͙̮̤̺͕̪͉͖̙̞̜̹̩̙̹̬̯͕̪̝̳̩͖͚̟͉̼̬̳͖̬̟̬̐̏̈́͗̂̎̊͑̀͑̏͒͋͋̈́̓͂͛͌̓͛̀͆̐̈́͗͆̈́̄͐̈́̒̾̀̂͐́͘̚͜͜͜͜͜͜͜͝͝ͅͅͅͅͅͅ1̴̨̛̛͎̠͔͉̦͓̩͖̲̼͎̭̩͕̲̯̈́̓̀̎̋͋̂́́́͂͑̆̀͆͗̓̊͂̏͊͂̀̿͋͘͜͝͝1̸̨̢̧̢̧̨̡̢̨̡̡̧̢̨̢̢̨̦͍̯̥̩̬̹̺̰̳͓̭͓̹̻̳̠̣̖̤̟͈̠̻̗̲̻͚̫̩͚̲̥̻͉̩͙͈̯̰̹͎̪̼̣͎̩̗̣̤̠͇͓̜͕̼̩͚̫͕̮͖̼̙͍͚̹͖͎̥͚͈̯͇͉͚̻͖͎͎̲͙̳̺͓͔̖͓̻̱͔̣͙̪̞̺̗̲̘̟͓̦͙̤̟̖̦͔͖̹̰͎̮͍͇̮̥̜͉͇͕͇͎̣̗̦̰͈̗̝̝̣̞̼͈͍̤̪̣͚̩͍̱̫͔̪̖͕̯̹̱̻̫͇̙͔̗͎̯̥̤̖͕͕̤̠͔͇̳̻̲̞͕̮̼̖̦̜͍̠̙̭̼͕̬̼̙̝̓̇̀̋̆̇͂̉̀̿̈́͛͑̓͒̉̉͆̽͆̀̒̈́̑̀͐̐̏̄̎͊̔̈́͗̀̓͗̃̐̀̓͛̏́̿̍̽́̂́̎̂̈́́̓̾͆̊͐̄͋͊̋͛̎͋͐̌̐̂̔́͐̌̓̏̉͛̈́̀̊̉̀̀̑͗̅̈́̄͗̈́͐͐̐̌͂̾͆͘̚͘͘̚̚̕͜͜͜͜͜͜͝͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅ1̷̛̛͑̋̓͛̑̈́̃̋͑͌͊̈́́̒̎͋̋̊̀̋̎͌͌̈͛͛͋̎̓̈̉͑͆̂́̈̒́̅̒́̇̒͆̈́̊̍̊̄̐̆̂̀̈̀̔͋̈́̿͂̎̆̀͊̀̒͆̔̐̐̋̓̑̅̿̋̈̐̓̓̒̍̅̏̌̆̒̓̌̾̇̀͐̈́̂̉͐͛͋̾̋̎̍̄̃̒̂̉̊̚̚̕̚͘̚̚̚̚͝͠͠ Anonymkode: cb4c2...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #40 Del Skrevet 6. desember 2020 Mandelpoteter Anonymkode: aee6c...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå