AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Jeg har ei venninne som hele tiden gjør narr av en person som er utviklingshemmet. Og lurer han med at de er sammen over nett. Hun. vet hvem han er in real life. Jeg synes fryktelig synd på han. Det aller værste er at jeg en gang var med på det. Og jeg angrer så fryktelig mye på det. I det siste har jeg sagt i fra til henne at dette ikke er greit, men hun unnskylder seg at det er gøy når hun kjeder seg. hun er i slutten av 20 åra og jeg er i starten av 20 åra. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg tidligere var med på det. Det hele endte med at jeg kuttet hun ut. Men jeg er usikker på om jeg burde si i fra til han at han burde holde seg langt unna henne. For hun bare leker med følelsene hans. Burde jeg si i fra til han? Problemet er at jeg vet hun kommer til å ta igjen med meg. Hun finner garantert på noe. Feks å lage et helvete mellom meg og en jeg er forelsket i. Men jeg synes det er så trist at hun behandler en fyr på den måten. Anonymkode: dc0f0...844
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Dere høres ut som 12-åringer begge to! Voks opp!🤬 Anonymkode: bf37e...5c0 6
Silva Pluvialis Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 (endret) Ja. Du bør informere han om at han blir utnyttet og brukt. Dette er grov mobbing. Endret 28. november 2020 av Uatskillelig 1
Rant Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Biologisk alder slutten av 20 åra. Mentale alder 10-12 år. 2
Hannah80 Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 I alle dager. Driver voksne folk på med slikt? Dette er skikkelig ondskapsfullt. 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Wow... Så mye lavere enn dette kan man knapt synke.. Anonymkode: bdd89...3d9 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Hvorfor skal du ødelegge for han? Dette er kanskje det nærmeste han noen gang vil komme ei dame. Tror du ikke han heller vil ha denne illusjonen enn en virkelighet som innebærer null kontakt med en kvinne? Anonymkode: 3318b...2c6
Gjest Bamse20 Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ei venninne som hele tiden gjør narr av en person som er utviklingshemmet. Og lurer han med at de er sammen over nett. Hun. vet hvem han er in real life. Jeg synes fryktelig synd på han. Det aller værste er at jeg en gang var med på det. Og jeg angrer så fryktelig mye på det. I det siste har jeg sagt i fra til henne at dette ikke er greit, men hun unnskylder seg at det er gøy når hun kjeder seg. hun er i slutten av 20 åra og jeg er i starten av 20 åra. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg tidligere var med på det. Det hele endte med at jeg kuttet hun ut. Men jeg er usikker på om jeg burde si i fra til han at han burde holde seg langt unna henne. For hun bare leker med følelsene hans. Burde jeg si i fra til han? Problemet er at jeg vet hun kommer til å ta igjen med meg. Hun finner garantert på noe. Feks å lage et helvete mellom meg og en jeg er forelsket i. Men jeg synes det er så trist at hun behandler en fyr på den måten. Anonymkode: dc0f0...844 Jeg ville sagt ifra, det er ikke greit at hun gjør narr av han. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du ødelegge for han? Dette er kanskje det nærmeste han noen gang vil komme ei dame. Tror du ikke han heller vil ha denne illusjonen enn en virkelighet som innebærer null kontakt med en kvinne? Anonymkode: 3318b...2c6 Så du mener at det er greit at hun leker med hans følelser? Hvordan ville du likt at noen leket med dine følelser og f.eks sier at hun elsker deg og sier til alle vennene at hun bare tuller med deg? Jeg hadde iallefall sagt ifra til fyren hvordan hun snakker om han når han ikke er til stedet. Dette er grovt mobbing på høyt nivå, og spesielt når det er snakk om utvklingshemmede.
Kokeshi Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Dette er så lavmål som det kan bli. Han må få vite at hun bare lurer han, og holder han for narr. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere høres ut som 12-åringer begge to! Voks opp!🤬 Anonymkode: bf37e...5c0 Det er jeg fult klar over, men nå var det svaret jeg var ute etter. Jeg får så vondt av denne personen og lurte på noe. Men jeg lurte ikke på det du svarte her.... Anonymkode: dc0f0...844 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 Jeg hadde spurt henne " ville du likt viss det samme skjedde deg? På tide å kanskje bli voksen?" Anonymkode: 042f3...636
Bernardette Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jeg fult klar over, men nå var det svaret jeg var ute etter. Jeg får så vondt av denne personen og lurte på noe. Men jeg lurte ikke på det du svarte her.... Anonymkode: dc0f0...844 Heisann, det var da et merkelig svar av deg. Når du deler det du deler, innebærer det at enkelte vil svare noe annet enn akkurat det du er ute etter. Ingen andre kan fortelle deg hva du bør gjøre når du ikke ser det selv. Hvordan kan du i det hele tatt kalle et slikt umenneske for "venninne"? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 Jeg tenker at det får bli mellom hun og han. Jeg hadde ikke blandet meg inn i det for å være ærlig. Så lenge DU ikke er med på det mer så er det det viktigste 😊 Anonymkode: 4a211...de3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #14 Skrevet 29. november 2020 Selvfølgelig skal du si fra. Venninna di er jo helt blottet for empati og er rett å slett et jævlig menneske. Fyfaen. Anonymkode: 3808c...9e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå