AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Jeg står på venteliste for hytte i kolonihage i Oslo. Registrerte meg i fjor og ser jeg har rykket opp 500 plasser, antar en del ikke har betalt avgiften, eller flyttet ut av Oslo. Noen andre her som står i kø? Hvor lenge skal man regne med å vente? Noen som har kolonihytte og vil fortelle litt om hvordan det er? Jeg ser noen hytter i år gikk til søkere under 40 år, med ca 10 års ansiennitet. Jeg er 39 år om 8 år, og da vil jeg ha 9 års ansiennitet.. veldig spent på om jeg akkurat kan komme inn i den kvota. Hvis de ikke har endret reglene innen det. Anonymkode: 63045...4cb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Jeg sto på liste en stund, men valgte i stedet å kjøpe hytte. Fant ut at jeg gjerne ville ha litt avstand til hyttenaboene. Anonymkode: 968ee...e0c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Tror ca 10 år er vanlig. Har selv stått ett år ca. Er 32, med to små barn. Håper vi kan få en hytte når barna blir tenåringer, så har vi et ekstra sted å være. Anonymkode: aa302...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå